All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Necessity for the use of marketing communications tool support detail sale

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00168690" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00168690 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nezbytnost komunikace při používání marketingových nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

  • Original language description

    Úspěšnost prodeje zboží v maloobchodě závisí na mnoha faktorech, z nichž za stěžejní je možno považovat cenu a marketingové nástroje podpory prodeje. Přesto, že nástroje významně ovlivňují úspěšnost prodeje zboží v mnoha případech, je zcela nezbytné, abyprodavači dokázali s kupujícími komunikovat a pozitivně je ovlivňovat pro rozhodnutí k zakoupení jimi požadovaného zboží. Komunikace je významným nástrojem v tom, že souhlasně s Tellisem za komunikaci považujeme jakoukoliv formu přesvědčení a přenosu informací, aby prodávající personál dosáhl vytýčeného cíle, který stanovil Top management prodejní jednotky. Současně zdůrazňujeme stimulativní funkci v komunikaci, jako významný faktor pro získání zákazníků nejenom při samostatném prodeji zboží, ale i všech různých aktivitách s nabídkou zboží spojených. Komunikace se v marketingovém pojetí stává nedílnou součástí nástrojů marketingové komunikace podpory prodeje a dokonalá komunikace je nezbytná vždy, kdy kupující požaduje informace o nabí

  • Czech name

    Nezbytnost komunikace při používání marketingových nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

  • Czech description

    Úspěšnost prodeje zboží v maloobchodě závisí na mnoha faktorech, z nichž za stěžejní je možno považovat cenu a marketingové nástroje podpory prodeje. Přesto, že nástroje významně ovlivňují úspěšnost prodeje zboží v mnoha případech, je zcela nezbytné, abyprodavači dokázali s kupujícími komunikovat a pozitivně je ovlivňovat pro rozhodnutí k zakoupení jimi požadovaného zboží. Komunikace je významným nástrojem v tom, že souhlasně s Tellisem za komunikaci považujeme jakoukoliv formu přesvědčení a přenosu informací, aby prodávající personál dosáhl vytýčeného cíle, který stanovil Top management prodejní jednotky. Současně zdůrazňujeme stimulativní funkci v komunikaci, jako významný faktor pro získání zákazníků nejenom při samostatném prodeji zboží, ale i všech různých aktivitách s nabídkou zboží spojených. Komunikace se v marketingovém pojetí stává nedílnou součástí nástrojů marketingové komunikace podpory prodeje a dokonalá komunikace je nezbytná vždy, kdy kupující požaduje informace o nabí

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové trendy v marketingu. Dosledky hospodárskej krízy - výzva pre marketing

  • ISBN

    978-80-8105-210-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    261

  • Pages from-to

    206-214

  • Publisher name

    Fakulta masmediálnej komunikacie

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article