Tourism - business principles and opportunities in practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00174494" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00174494 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi
Original language description
Tato publikace se snaží být vyváženým zdrojem moderní teorie a současně návodem a inspirací pro její použití v denní podnikatelské praxi cestovního ruchu; shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) aposkytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu. Kniha se zaměřuje na jednotlivé oblasti cestovního ruchu od ubytovacích a stravovacích služeb přes dopravní služby až po služby průvodcůa cestovní kanceláře a agentury, dále se věnuje řízení destinace, financování rozvoje cestovního ruchu a legislativním podmínkám cestovního ruchu, aplikuje principy marketingového managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky cestovního ruchu, jako např. franchising, revenue/yield management či timesharing, a specifické perspektivní formy cestovního ruchu. Publikace je určena nejenom odborné a akademické veřejnosti, ale řada příkladů ji předurčuje k využití podnikatelů
Czech name
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi
Czech description
Tato publikace se snaží být vyváženým zdrojem moderní teorie a současně návodem a inspirací pro její použití v denní podnikatelské praxi cestovního ruchu; shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) aposkytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu. Kniha se zaměřuje na jednotlivé oblasti cestovního ruchu od ubytovacích a stravovacích služeb přes dopravní služby až po služby průvodcůa cestovní kanceláře a agentury, dále se věnuje řízení destinace, financování rozvoje cestovního ruchu a legislativním podmínkám cestovního ruchu, aplikuje principy marketingového managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky cestovního ruchu, jako např. franchising, revenue/yield management či timesharing, a specifické perspektivní formy cestovního ruchu. Publikace je určena nejenom odborné a akademické veřejnosti, ale řada příkladů ji předurčuje k využití podnikatelů
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-247-4039-3
Number of pages
213
Publisher name
Grada Publishing, a.s.
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—