All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Tourism - business principles and opportunities in practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00174494" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00174494 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

  • Original language description

    Tato publikace se snaží být vyváženým zdrojem moderní teorie a současně návodem a inspirací pro její použití v denní podnikatelské praxi cestovního ruchu; shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) aposkytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu. Kniha se zaměřuje na jednotlivé oblasti cestovního ruchu od ubytovacích a stravovacích služeb přes dopravní služby až po služby průvodcůa cestovní kanceláře a agentury, dále se věnuje řízení destinace, financování rozvoje cestovního ruchu a legislativním podmínkám cestovního ruchu, aplikuje principy marketingového managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky cestovního ruchu, jako např. franchising, revenue/yield management či timesharing, a specifické perspektivní formy cestovního ruchu. Publikace je určena nejenom odborné a akademické veřejnosti, ale řada příkladů ji předurčuje k využití podnikatelů

  • Czech name

    Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

  • Czech description

    Tato publikace se snaží být vyváženým zdrojem moderní teorie a současně návodem a inspirací pro její použití v denní podnikatelské praxi cestovního ruchu; shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) aposkytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu. Kniha se zaměřuje na jednotlivé oblasti cestovního ruchu od ubytovacích a stravovacích služeb přes dopravní služby až po služby průvodcůa cestovní kanceláře a agentury, dále se věnuje řízení destinace, financování rozvoje cestovního ruchu a legislativním podmínkám cestovního ruchu, aplikuje principy marketingového managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky cestovního ruchu, jako např. franchising, revenue/yield management či timesharing, a specifické perspektivní formy cestovního ruchu. Publikace je určena nejenom odborné a akademické veřejnosti, ale řada příkladů ji předurčuje k využití podnikatelů

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-247-4039-3

  • Number of pages

    213

  • Publisher name

    Grada Publishing, a.s.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book