All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Management of Service Quality in Tourism

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F17%3A43911901" target="_blank" >RIV/62156489:43110/17:43911901 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

  • Original language description

    Publikace Management kvality služeb v cestovním ruchu má za cíl seznámit čtenáře s vybranými teoretickými přístupy ke kvalitě služeb a prostřednictvím případových studií a empirických průzkumů ukázat názorné použití některých nástrojů a metod řízení kvality služeb cestovního ruchu. Teoretická část se věnuje problematice vztahů mezi očekáváním a spokojeností zákazníka založených na analýzách GAP modelu, dimenzi kvality, koncepcím managementu kvality a vybraným nástrojům hodnocení kvality služeb, jako jsou SERVQUAL, IPA (Importance Performance Analysis), PFI (Priorities for Improvement), CSI (Customer Satisfaction Index). Praktická část publikace popisuje použití uvedených nástrojů v konkrétních odvětvích služeb cestovního ruchu (cestovní kanceláře a agentury, turistická informační centra, ubytovací služby, stravovací služby, dopravní služby), přičemž samostatně je zpracována problematika kvality destinace (včetně případové studie Výzkum spokojenosti návštěvníků v jižních Čechách). Výsledky výzkumů ukazují na rozdíly mezi očekáváním a vnímáním zákazníků v kontextu zákaznických segmentů, na rozpory ve významu a výkonu jednotlivých faktorů kvality a jejich vlivu na celkovou spokojenost a loajalitu zákazníků. Publikace poskytuje příklady praktického použití nástrojů a metod hodnocení kvality služeb, ale i výsledky výzkumů a následná doporučení pro zvýšení kvality a spokojenosti v rámci jednotlivých odvětví cestovního ruchu. Pro management destinací cestovního ruchu jsou navržena konkrétní opatření jako měřitelné proměnné kvality destinace a doporučení pro municipality a organizace destinačního managementu vedoucí ke zvýšení kvality a návštěvnosti destinace.

  • Czech name

    Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

  • Czech description

    Publikace Management kvality služeb v cestovním ruchu má za cíl seznámit čtenáře s vybranými teoretickými přístupy ke kvalitě služeb a prostřednictvím případových studií a empirických průzkumů ukázat názorné použití některých nástrojů a metod řízení kvality služeb cestovního ruchu. Teoretická část se věnuje problematice vztahů mezi očekáváním a spokojeností zákazníka založených na analýzách GAP modelu, dimenzi kvality, koncepcím managementu kvality a vybraným nástrojům hodnocení kvality služeb, jako jsou SERVQUAL, IPA (Importance Performance Analysis), PFI (Priorities for Improvement), CSI (Customer Satisfaction Index). Praktická část publikace popisuje použití uvedených nástrojů v konkrétních odvětvích služeb cestovního ruchu (cestovní kanceláře a agentury, turistická informační centra, ubytovací služby, stravovací služby, dopravní služby), přičemž samostatně je zpracována problematika kvality destinace (včetně případové studie Výzkum spokojenosti návštěvníků v jižních Čechách). Výsledky výzkumů ukazují na rozdíly mezi očekáváním a vnímáním zákazníků v kontextu zákaznických segmentů, na rozpory ve významu a výkonu jednotlivých faktorů kvality a jejich vlivu na celkovou spokojenost a loajalitu zákazníků. Publikace poskytuje příklady praktického použití nástrojů a metod hodnocení kvality služeb, ale i výsledky výzkumů a následná doporučení pro zvýšení kvality a spokojenosti v rámci jednotlivých odvětví cestovního ruchu. Pro management destinací cestovního ruchu jsou navržena konkrétní opatření jako měřitelné proměnné kvality destinace a doporučení pro municipality a organizace destinačního managementu vedoucí ke zvýšení kvality a návštěvnosti destinace.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA15-21179S" target="_blank" >GA15-21179S: The Quality Evaluation of Tourism Destination</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-247-5021-7

  • Number of pages

    186

  • Publisher name

    Grada Publishing, a.s.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book