All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Relationship of the corporate social responsibility and organic agriculture for specific example

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00234676" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00234676 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://mnet.mendelu.cz/mendelnet2011/mendelnet_2011_fulltext.pdf" target="_blank" >https://mnet.mendelu.cz/mendelnet2011/mendelnet_2011_fulltext.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vztah společenské odpovědnosti firem a ekologického zemědělství na konkrétním příkladu

  • Original language description

    Společenská odpovědnost firem je v současné době moderní strategií jak se odlišit od konkurence a přilákat další zákazníky. Ačkoliv ve skutečnosti nejde o žádný nový způsob podnikání, pro mnohé firmy je tato strategie novinkou a teprve se s ní seznamují.V České republice je společenská odpovědnost spíše doménou velkých firem. V závěrečné zprávě (2008, s. 6) výzkumu Business Leaders Fora na téma "Společenská odpovědnost firem -- nový faktor firemní konkurenceschopnosti" se uvádí, že existuje závislost mezi velikostí firmy a znalostí konceptu CSR. "S růstem velikosti firmy roste pravděpodobnost, že firma se s konceptem CSR již setkala." Zatímco se 61 % dotázaných malých podniků s pojmem CSR ještě nesetkalo, z velkých firem se s ním nesetkalo pouhých 19%.

  • Czech name

    Vztah společenské odpovědnosti firem a ekologického zemědělství na konkrétním příkladu

  • Czech description

    Společenská odpovědnost firem je v současné době moderní strategií jak se odlišit od konkurence a přilákat další zákazníky. Ačkoliv ve skutečnosti nejde o žádný nový způsob podnikání, pro mnohé firmy je tato strategie novinkou a teprve se s ní seznamují.V České republice je společenská odpovědnost spíše doménou velkých firem. V závěrečné zprávě (2008, s. 6) výzkumu Business Leaders Fora na téma "Společenská odpovědnost firem -- nový faktor firemní konkurenceschopnosti" se uvádí, že existuje závislost mezi velikostí firmy a znalostí konceptu CSR. "S růstem velikosti firmy roste pravděpodobnost, že firma se s konceptem CSR již setkala." Zatímco se 61 % dotázaných malých podniků s pojmem CSR ještě nesetkalo, z velkých firem se s ním nesetkalo pouhých 19%.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    GA - Agricultural economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    MendelNet 2011 - Proceedings of International Ph.D. Students Conference

  • ISBN

    978-80-7375-563-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    465-475

  • Publisher name

    Mendel University in Brno

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    341783400056