Relationship of the corporate social responsibility and organic agriculture for specific example
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00234676" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00234676 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://mnet.mendelu.cz/mendelnet2011/mendelnet_2011_fulltext.pdf" target="_blank" >https://mnet.mendelu.cz/mendelnet2011/mendelnet_2011_fulltext.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vztah společenské odpovědnosti firem a ekologického zemědělství na konkrétním příkladu
Original language description
Společenská odpovědnost firem je v současné době moderní strategií jak se odlišit od konkurence a přilákat další zákazníky. Ačkoliv ve skutečnosti nejde o žádný nový způsob podnikání, pro mnohé firmy je tato strategie novinkou a teprve se s ní seznamují.V České republice je společenská odpovědnost spíše doménou velkých firem. V závěrečné zprávě (2008, s. 6) výzkumu Business Leaders Fora na téma "Společenská odpovědnost firem -- nový faktor firemní konkurenceschopnosti" se uvádí, že existuje závislost mezi velikostí firmy a znalostí konceptu CSR. "S růstem velikosti firmy roste pravděpodobnost, že firma se s konceptem CSR již setkala." Zatímco se 61 % dotázaných malých podniků s pojmem CSR ještě nesetkalo, z velkých firem se s ním nesetkalo pouhých 19%.
Czech name
Vztah společenské odpovědnosti firem a ekologického zemědělství na konkrétním příkladu
Czech description
Společenská odpovědnost firem je v současné době moderní strategií jak se odlišit od konkurence a přilákat další zákazníky. Ačkoliv ve skutečnosti nejde o žádný nový způsob podnikání, pro mnohé firmy je tato strategie novinkou a teprve se s ní seznamují.V České republice je společenská odpovědnost spíše doménou velkých firem. V závěrečné zprávě (2008, s. 6) výzkumu Business Leaders Fora na téma "Společenská odpovědnost firem -- nový faktor firemní konkurenceschopnosti" se uvádí, že existuje závislost mezi velikostí firmy a znalostí konceptu CSR. "S růstem velikosti firmy roste pravděpodobnost, že firma se s konceptem CSR již setkala." Zatímco se 61 % dotázaných malých podniků s pojmem CSR ještě nesetkalo, z velkých firem se s ním nesetkalo pouhých 19%.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MendelNet 2011 - Proceedings of International Ph.D. Students Conference
ISBN
978-80-7375-563-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
465-475
Publisher name
Mendel University in Brno
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
341783400056