All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Sales promotion of Selected Products in Food Processing Industry

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00189414" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00189414 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podpora prodeje vybraných produktů potravinářského průmyslu

  • Original language description

    Článek se věnuje analýze predikovatelnosti dopadu prodejně podpůrnych kampaní potravinařských výrobků prostřednictvím tzv. semi-parametrického přístupu. Výstupem tohoto modelovacího přístupu jsou takzvané "deal effect" křivky, které ukazují, jak konkrétní výše ceny produktu ovlivní bodoucí objem prodejů. Z výstupů případové studie zkoumání vlivu slev z ceny na objemy prodeje konkrétní značky piva a chleba vyslovují autoři následujíci závěry: Nástoje podpory prodeje jsou pro potravinařské subjekty velmidůležité a mohou se stát determinantou životaschopnosti jednotlivých firem. Velikost jejich vlicu na objem prodeje je skutečně do jisté míry predikovatelná. Měřené hodnoty jsou převzaty z rozsáhleho primárního šetření realizovaného na Ústavu marketingu aobchodu PEF MENDELU v roce 2008.

  • Czech name

    Podpora prodeje vybraných produktů potravinářského průmyslu

  • Czech description

    Článek se věnuje analýze predikovatelnosti dopadu prodejně podpůrnych kampaní potravinařských výrobků prostřednictvím tzv. semi-parametrického přístupu. Výstupem tohoto modelovacího přístupu jsou takzvané "deal effect" křivky, které ukazují, jak konkrétní výše ceny produktu ovlivní bodoucí objem prodejů. Z výstupů případové studie zkoumání vlivu slev z ceny na objemy prodeje konkrétní značky piva a chleba vyslovují autoři následujíci závěry: Nástoje podpory prodeje jsou pro potravinařské subjekty velmidůležité a mohou se stát determinantou životaschopnosti jednotlivých firem. Velikost jejich vlicu na objem prodeje je skutečně do jisté míry predikovatelná. Měřené hodnoty jsou převzaty z rozsáhleho primárního šetření realizovaného na Ústavu marketingu aobchodu PEF MENDELU v roce 2008.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Kvasný průmysl

  • ISSN

    0023-5830

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    58

  • Issue of the periodical within the volume

    6

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    178-182

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database