Sales promotion of Selected Products in Food Processing Industry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00189414" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00189414 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podpora prodeje vybraných produktů potravinářského průmyslu
Original language description
Článek se věnuje analýze predikovatelnosti dopadu prodejně podpůrnych kampaní potravinařských výrobků prostřednictvím tzv. semi-parametrického přístupu. Výstupem tohoto modelovacího přístupu jsou takzvané "deal effect" křivky, které ukazují, jak konkrétní výše ceny produktu ovlivní bodoucí objem prodejů. Z výstupů případové studie zkoumání vlivu slev z ceny na objemy prodeje konkrétní značky piva a chleba vyslovují autoři následujíci závěry: Nástoje podpory prodeje jsou pro potravinařské subjekty velmidůležité a mohou se stát determinantou životaschopnosti jednotlivých firem. Velikost jejich vlicu na objem prodeje je skutečně do jisté míry predikovatelná. Měřené hodnoty jsou převzaty z rozsáhleho primárního šetření realizovaného na Ústavu marketingu aobchodu PEF MENDELU v roce 2008.
Czech name
Podpora prodeje vybraných produktů potravinářského průmyslu
Czech description
Článek se věnuje analýze predikovatelnosti dopadu prodejně podpůrnych kampaní potravinařských výrobků prostřednictvím tzv. semi-parametrického přístupu. Výstupem tohoto modelovacího přístupu jsou takzvané "deal effect" křivky, které ukazují, jak konkrétní výše ceny produktu ovlivní bodoucí objem prodejů. Z výstupů případové studie zkoumání vlivu slev z ceny na objemy prodeje konkrétní značky piva a chleba vyslovují autoři následujíci závěry: Nástoje podpory prodeje jsou pro potravinařské subjekty velmidůležité a mohou se stát determinantou životaschopnosti jednotlivých firem. Velikost jejich vlicu na objem prodeje je skutečně do jisté míry predikovatelná. Měřené hodnoty jsou převzaty z rozsáhleho primárního šetření realizovaného na Ústavu marketingu aobchodu PEF MENDELU v roce 2008.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Kvasný průmysl
ISSN
0023-5830
e-ISSN
—
Volume of the periodical
58
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
178-182
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—