About Principles of Advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00191472" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00191472 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
O podstatě reklamy.
Original language description
Publikace obsahuje čtyři základní kapitoly z oblasti teorie fungování reklamy. První kapitola se zabývá podstatou fungování reklamy a prezentuje historické i současné chápání fungování tohoto společenského fenoménu. Druhá kapitola se zabývá efektivitou reklamy, jejím měřením a některými fazetami efektivity, kterými například jsou emoce, kreativita, humor, hudba aj. Třetí kapitola se zabývá strategií a plánováním reklamy a poslední problematikou mezinárodní reklamy. Obsah publikace prezentuje výstupy desítek metaanalýz a výzkumů uskutečněných v zahraničí stejně jako původní výzkumy autora publikace.
Czech name
O podstatě reklamy.
Czech description
Publikace obsahuje čtyři základní kapitoly z oblasti teorie fungování reklamy. První kapitola se zabývá podstatou fungování reklamy a prezentuje historické i současné chápání fungování tohoto společenského fenoménu. Druhá kapitola se zabývá efektivitou reklamy, jejím měřením a některými fazetami efektivity, kterými například jsou emoce, kreativita, humor, hudba aj. Třetí kapitola se zabývá strategií a plánováním reklamy a poslední problematikou mezinárodní reklamy. Obsah publikace prezentuje výstupy desítek metaanalýz a výzkumů uskutečněných v zahraničí stejně jako původní výzkumy autora publikace.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-89447-85-5
Number of pages
312
Publisher name
Eurokódex
Place of publication
Bratislava
UT code for WoS book
—