All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Using social networks as tools for marketing communication of a destination

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F14%3A00223045" target="_blank" >RIV/62156489:43110/14:00223045 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace

  • Original language description

    Sociální sítě patří v současné době k relativně novým nástrojům marketingové komunikace. Jejich potenciál je však využíván pouze částečně. Článek se zabývá využitím sociálních sítí Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter, Foursquare a Google+ při marketingové komunikaci destinace Česká republika, která je analyzována dle Sterneho metrik. Prostřednictvím primárního marketingového průzkumu jsou zjištěny priority a potřeby uživatelů sociálních sítí při vyhledávání informací o cestovním ruchu a jejich chovánína sociálních sítích. Hlavním cílem příspěvku je navrhnout doporučení pro optimální využití sociálních sítí jako moderního komunikačního nástroje destinace Česká republika. Z výsledků mimo jiné vyplynulo, že nejatraktivnějším způsobem komunikace jsou pro uživatele fotografie a videa a reakce přátel na články a události. Nezbytné jsou rovněž odkazy na oficiální webové stránky destinace, kontaktní email a odkazy na ostatní sociální sítě včetně odkazů na rezervační systém, jelikož informac

  • Czech name

    Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace

  • Czech description

    Sociální sítě patří v současné době k relativně novým nástrojům marketingové komunikace. Jejich potenciál je však využíván pouze částečně. Článek se zabývá využitím sociálních sítí Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter, Foursquare a Google+ při marketingové komunikaci destinace Česká republika, která je analyzována dle Sterneho metrik. Prostřednictvím primárního marketingového průzkumu jsou zjištěny priority a potřeby uživatelů sociálních sítí při vyhledávání informací o cestovním ruchu a jejich chovánína sociálních sítích. Hlavním cílem příspěvku je navrhnout doporučení pro optimální využití sociálních sítí jako moderního komunikačního nástroje destinace Česká republika. Z výsledků mimo jiné vyplynulo, že nejatraktivnějším způsobem komunikace jsou pro uživatele fotografie a videa a reakce přátel na články a události. Nezbytné jsou rovněž odkazy na oficiální webové stránky destinace, kontaktní email a odkazy na ostatní sociální sítě včetně odkazů na rezervační systém, jelikož informac

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Ekonomická revue cestovného ruchu

  • ISSN

    0139-8660

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    47

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    151-161

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database