All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

IPA,SERVQUAL,SERVPERF in Evaluation Quality of Hotel Services

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F15%3A43906446" target="_blank" >RIV/62156489:43110/15:43906446 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_3_CJ.pdf" target="_blank" >http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_3_CJ.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    IPA, SERVQUAL,SERVPERF v hodnocení kvality hotelových služeb

  • Original language description

    Cílem příspěvku je zhodnotit kvalitu hotelových služeb třemi různými přístupy (SERVQUAL, SERVPERF a IPA), srovnat výsledky a diskutovat výhody a nevýhody jednotlivých přístupů vedoucích ke zvýšení kvality, ekonomické efektivity a konkurenceschopnosti podniku. Při použití jednotlivých přístupů byly získány různé výsledky, z čehož vyplývá nutnost zvážit důvody, pro které je analýzy kvality dělána. Současně je k hodnocení výsledků možno přistupovat alternativními způsoby. Závěrem je možné doporučit pro hodnocení gap skóre techniku SERVQUAL a pro nalezení faktorů vedoucí k získání konkurenční výhody v hotelových službách IPA s jejím grafickým vyjádřením.

  • Czech name

    IPA, SERVQUAL,SERVPERF v hodnocení kvality hotelových služeb

  • Czech description

    Cílem příspěvku je zhodnotit kvalitu hotelových služeb třemi různými přístupy (SERVQUAL, SERVPERF a IPA), srovnat výsledky a diskutovat výhody a nevýhody jednotlivých přístupů vedoucích ke zvýšení kvality, ekonomické efektivity a konkurenceschopnosti podniku. Při použití jednotlivých přístupů byly získány různé výsledky, z čehož vyplývá nutnost zvážit důvody, pro které je analýzy kvality dělána. Současně je k hodnocení výsledků možno přistupovat alternativními způsoby. Závěrem je možné doporučit pro hodnocení gap skóre techniku SERVQUAL a pro nalezení faktorů vedoucí k získání konkurenční výhody v hotelových službách IPA s jejím grafickým vyjádřením.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA15-21179S" target="_blank" >GA15-21179S: The Quality Evaluation of Tourism Destination</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Hradecké ekonomické dny 2015: Ekonomický rozvoj a management regionů. Díl 3

  • ISBN

    978-80-7435-548-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    288-299

  • Publisher name

    Univerzita Hradec Králové

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Feb 3, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000432426300037