All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Repeated marketing researches in Brno in the frame the Project Partnership for local development

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F15%3A43907608" target="_blank" >RIV/62156489:43310/15:43907608 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Opakované marketingové výzkumy Brna v rámci projektu Partnerství pro místní rozvoj

  • Original language description

    Příspěvek přináší některé praktické výsledky a metodologická doporučení z posledního reprezentativního marketingového výzkumu Brna, který se uskutečnil v březnu 2015. Opakoval se již potřetí. Srovnání výsledků z let 2013, 2014 a 2015 ukazuje některé posuny ve výsledcích, stejně jako trvající podobnosti.

  • Czech name

    Opakované marketingové výzkumy Brna v rámci projektu Partnerství pro místní rozvoj

  • Czech description

    Příspěvek přináší některé praktické výsledky a metodologická doporučení z posledního reprezentativního marketingového výzkumu Brna, který se uskutečnil v březnu 2015. Opakoval se již potřetí. Srovnání výsledků z let 2013, 2014 a 2015 ukazuje některé posuny ve výsledcích, stejně jako trvající podobnosti.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Marketing Science and Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    10

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    36-43

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database