The second marketing research in Brno in the frame the project Partnership for local development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F15%3A43907615" target="_blank" >RIV/62156489:43310/15:43907615 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Druhý marketingový výzkum Brna v rámci Projektu partnerství pro místní rozvoj
Original language description
Článek prezentuje některé praktické výsledky a metodologická doporučení z posledního marketingového výzkumu realizovaného v Brně v březnu 2014. Reprezentativní výzkum byl opakován přesně po roce. Srovnání výsledků z lete 2013 a 2014 upozorňuje na některérozdíly stejně jako na shody.
Czech name
Druhý marketingový výzkum Brna v rámci Projektu partnerství pro místní rozvoj
Czech description
Článek prezentuje některé praktické výsledky a metodologická doporučení z posledního marketingového výzkumu realizovaného v Brně v březnu 2014. Reprezentativní výzkum byl opakován přesně po roce. Srovnání výsledků z lete 2013 a 2014 upozorňuje na některérozdíly stejně jako na shody.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Konkurenceschopnost regionů a firem ve sjednocující se Evropě
ISBN
978-80-87472-84-2
Number of pages of the result
9
Pages from-to
119-127
Number of pages of the book
168
Publisher name
Vysoká škola evropských a regionálních studií
Place of publication
České Budějovice
UT code for WoS chapter
—