All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The second marketing research in Brno in the frame the project Partnership for local development

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F15%3A43907615" target="_blank" >RIV/62156489:43310/15:43907615 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Druhý marketingový výzkum Brna v rámci Projektu partnerství pro místní rozvoj

  • Original language description

    Článek prezentuje některé praktické výsledky a metodologická doporučení z posledního marketingového výzkumu realizovaného v Brně v březnu 2014. Reprezentativní výzkum byl opakován přesně po roce. Srovnání výsledků z lete 2013 a 2014 upozorňuje na některérozdíly stejně jako na shody.

  • Czech name

    Druhý marketingový výzkum Brna v rámci Projektu partnerství pro místní rozvoj

  • Czech description

    Článek prezentuje některé praktické výsledky a metodologická doporučení z posledního marketingového výzkumu realizovaného v Brně v březnu 2014. Reprezentativní výzkum byl opakován přesně po roce. Srovnání výsledků z lete 2013 a 2014 upozorňuje na některérozdíly stejně jako na shody.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Konkurenceschopnost regionů a firem ve sjednocující se Evropě

  • ISBN

    978-80-87472-84-2

  • Number of pages of the result

    9

  • Pages from-to

    119-127

  • Number of pages of the book

    168

  • Publisher name

    Vysoká škola evropských a regionálních studií

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS chapter