Metodický průvodce návrhem a realizací vozovek nízkokapacitních komunikací
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F15%3A00232310" target="_blank" >RIV/62156489:43410/15:00232310 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/44994575:_____/15:N0000001
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodický průvodce návrhem a realizací vozovek nízkokapacitních komunikací
Original language description
Metodický průvodce návrhem a realizací vozovek nízkokapacitních komunikací (dále jen NK) byl vypracován s přihlédnutím ke stávajícím technickým předpisům a normativům z oboru pozemních komunikací, projektování polních cest a zpřístupňování lesa. Metodikaje zaměřena na postup při navrhování, provádění, na kontrolu, popř. údržbu vozovek nízkokapacitních komunikací (především vozovek lesních a polních cest). Je řešena problematika geotechnického průzkumu, postupů při vlastním návrhu vozovky, doporučení apokynů pro provádění, kontrolu a dozor při výstavbě. Důraz je kladen zejména na posouzení podloží vozovky a jeho případných úprav, výběru vhodné skladby vozovky s ohledem na kategorii podloží vozovky ve vztahu k úrovni zatížení (počet přejezdů těžkých nákladních vozidel TNV).V Metodice jsou navrhovány postupy pro praktické užití při výstavbě nových nízkokapacitních komunikací a rekonstrukcí komunikací stávajících v návaznosti na podmínky a specifika rezortu, finančních možností, omezení
Czech name
Metodický průvodce návrhem a realizací vozovek nízkokapacitních komunikací
Czech description
Metodický průvodce návrhem a realizací vozovek nízkokapacitních komunikací (dále jen NK) byl vypracován s přihlédnutím ke stávajícím technickým předpisům a normativům z oboru pozemních komunikací, projektování polních cest a zpřístupňování lesa. Metodikaje zaměřena na postup při navrhování, provádění, na kontrolu, popř. údržbu vozovek nízkokapacitních komunikací (především vozovek lesních a polních cest). Je řešena problematika geotechnického průzkumu, postupů při vlastním návrhu vozovky, doporučení apokynů pro provádění, kontrolu a dozor při výstavbě. Důraz je kladen zejména na posouzení podloží vozovky a jeho případných úprav, výběru vhodné skladby vozovky s ohledem na kategorii podloží vozovky ve vztahu k úrovni zatížení (počet přejezdů těžkých nákladních vozidel TNV).V Metodice jsou navrhovány postupy pro praktické užití při výstavbě nových nízkokapacitních komunikací a rekonstrukcí komunikací stávajících v návaznosti na podmínky a specifika rezortu, finančních možností, omezení
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
JN - Civil engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA01020326" target="_blank" >TA01020326: Optimization of design and realization of low capacity roads pavements.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
978-807509-261-8
Regulation ID
23327/2015-MZE-16222/M108
Technical parameters
Licenční smlouva uzavřena na komerční využívání certifikované metodiky s A.KTI,s.r.o. lesnická a zemědělská projekční kancelář, Regioprojekt Brno. Kontaktní osoba pro uzavření smlouvy za MENDELU - In.Ševelová, Ph.D
Economical parameters
Předpokládaná úspora nákladů, při použití pravidel certifikované metodiky, se předpokládá cca 250 000,-Kč/km stavby.
Certification body designation
Ministerstvo zemědělství
Date of certification
—
Method of use
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů