All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Metodický průvodce návrhem a realizací vozovek nízkokapacitních komunikací

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F15%3A00232310" target="_blank" >RIV/62156489:43410/15:00232310 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/44994575:_____/15:N0000001

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodický průvodce návrhem a realizací vozovek nízkokapacitních komunikací

  • Original language description

    Metodický průvodce návrhem a realizací vozovek nízkokapacitních komunikací (dále jen NK) byl vypracován s přihlédnutím ke stávajícím technickým předpisům a normativům z oboru pozemních komunikací, projektování polních cest a zpřístupňování lesa. Metodikaje zaměřena na postup při navrhování, provádění, na kontrolu, popř. údržbu vozovek nízkokapacitních komunikací (především vozovek lesních a polních cest). Je řešena problematika geotechnického průzkumu, postupů při vlastním návrhu vozovky, doporučení apokynů pro provádění, kontrolu a dozor při výstavbě. Důraz je kladen zejména na posouzení podloží vozovky a jeho případných úprav, výběru vhodné skladby vozovky s ohledem na kategorii podloží vozovky ve vztahu k úrovni zatížení (počet přejezdů těžkých nákladních vozidel TNV).V Metodice jsou navrhovány postupy pro praktické užití při výstavbě nových nízkokapacitních komunikací a rekonstrukcí komunikací stávajících v návaznosti na podmínky a specifika rezortu, finančních možností, omezení

  • Czech name

    Metodický průvodce návrhem a realizací vozovek nízkokapacitních komunikací

  • Czech description

    Metodický průvodce návrhem a realizací vozovek nízkokapacitních komunikací (dále jen NK) byl vypracován s přihlédnutím ke stávajícím technickým předpisům a normativům z oboru pozemních komunikací, projektování polních cest a zpřístupňování lesa. Metodikaje zaměřena na postup při navrhování, provádění, na kontrolu, popř. údržbu vozovek nízkokapacitních komunikací (především vozovek lesních a polních cest). Je řešena problematika geotechnického průzkumu, postupů při vlastním návrhu vozovky, doporučení apokynů pro provádění, kontrolu a dozor při výstavbě. Důraz je kladen zejména na posouzení podloží vozovky a jeho případných úprav, výběru vhodné skladby vozovky s ohledem na kategorii podloží vozovky ve vztahu k úrovni zatížení (počet přejezdů těžkých nákladních vozidel TNV).V Metodice jsou navrhovány postupy pro praktické užití při výstavbě nových nízkokapacitních komunikací a rekonstrukcí komunikací stávajících v návaznosti na podmínky a specifika rezortu, finančních možností, omezení

Classification

  • Type

    N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TA01020326" target="_blank" >TA01020326: Optimization of design and realization of low capacity roads pavements.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    978-807509-261-8

  • Regulation ID

    23327/2015-MZE-16222/M108

  • Technical parameters

    Licenční smlouva uzavřena na komerční využívání certifikované metodiky s A.KTI,s.r.o. lesnická a zemědělská projekční kancelář, Regioprojekt Brno. Kontaktní osoba pro uzavření smlouvy za MENDELU - In.Ševelová, Ph.D

  • Economical parameters

    Předpokládaná úspora nákladů, při použití pravidel certifikované metodiky, se předpokládá cca 250 000,-Kč/km stavby.

  • Certification body designation

    Ministerstvo zemědělství

  • Date of certification

  • Method of use

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů