Use of process modeling in the implementation of educational practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00157043" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00157043 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe
Original language description
Pedagogická praxe je jak v kurzech celoživotního vzdělávání, tak i v bakalářských studijních učitelského zaměření považována za vyvrcholení vzdělávacích aktivit studentů. V podmínkách výukových programů uskutečňovaných na vysokoškolském ústavu Institutuceloživotního vzdělávání (dále ICV) Mendelovy univerzity v Brně je organizována jako individuální řízená pedagogická praxe převážně ve 14ti denních cyklech. Jejím stěžejním cílem je poskytnout studentům učitelských vzdělávacích programů zkušenost s vykonáváním učitelské profese, přičemž je v jejím rámci dbáno na to, aby jim umožnila získat nezbytné podněty pro rozvoj jejich profesní kompetence. Příspěvek se zabývá využitím procesního modelování pro potřeby managementu Individuální pedagogické praxe studentů ICV Mendelovy univerzity v Brně. Modelování procesu umožňuje naplánovat jak procesy stávající, tak také budoucí. Na vysokoškolském ústavu ICV Mendelovy univerzity v Brně je využíváno procesního modelování k podchycení nových procesů
Czech name
Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe
Czech description
Pedagogická praxe je jak v kurzech celoživotního vzdělávání, tak i v bakalářských studijních učitelského zaměření považována za vyvrcholení vzdělávacích aktivit studentů. V podmínkách výukových programů uskutečňovaných na vysokoškolském ústavu Institutuceloživotního vzdělávání (dále ICV) Mendelovy univerzity v Brně je organizována jako individuální řízená pedagogická praxe převážně ve 14ti denních cyklech. Jejím stěžejním cílem je poskytnout studentům učitelských vzdělávacích programů zkušenost s vykonáváním učitelské profese, přičemž je v jejím rámci dbáno na to, aby jim umožnila získat nezbytné podněty pro rozvoj jejich profesní kompetence. Příspěvek se zabývá využitím procesního modelování pro potřeby managementu Individuální pedagogické praxe studentů ICV Mendelovy univerzity v Brně. Modelování procesu umožňuje naplánovat jak procesy stávající, tak také budoucí. Na vysokoškolském ústavu ICV Mendelovy univerzity v Brně je využíváno procesního modelování k podchycení nových procesů
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pedagogická praxe
ISBN
978-80-7399-947-6
Number of pages of the result
8
Pages from-to
—
Number of pages of the book
148
Publisher name
Tribun EU
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—