All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Use of process modeling in the implementation of educational practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00157043" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00157043 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe

  • Original language description

    Pedagogická praxe je jak v kurzech celoživotního vzdělávání, tak i v bakalářských studijních učitelského zaměření považována za vyvrcholení vzdělávacích aktivit studentů. V podmínkách výukových programů uskutečňovaných na vysokoškolském ústavu Institutuceloživotního vzdělávání (dále ICV) Mendelovy univerzity v Brně je organizována jako individuální řízená pedagogická praxe převážně ve 14ti denních cyklech. Jejím stěžejním cílem je poskytnout studentům učitelských vzdělávacích programů zkušenost s vykonáváním učitelské profese, přičemž je v jejím rámci dbáno na to, aby jim umožnila získat nezbytné podněty pro rozvoj jejich profesní kompetence. Příspěvek se zabývá využitím procesního modelování pro potřeby managementu Individuální pedagogické praxe studentů ICV Mendelovy univerzity v Brně. Modelování procesu umožňuje naplánovat jak procesy stávající, tak také budoucí. Na vysokoškolském ústavu ICV Mendelovy univerzity v Brně je využíváno procesního modelování k podchycení nových procesů

  • Czech name

    Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe

  • Czech description

    Pedagogická praxe je jak v kurzech celoživotního vzdělávání, tak i v bakalářských studijních učitelského zaměření považována za vyvrcholení vzdělávacích aktivit studentů. V podmínkách výukových programů uskutečňovaných na vysokoškolském ústavu Institutuceloživotního vzdělávání (dále ICV) Mendelovy univerzity v Brně je organizována jako individuální řízená pedagogická praxe převážně ve 14ti denních cyklech. Jejím stěžejním cílem je poskytnout studentům učitelských vzdělávacích programů zkušenost s vykonáváním učitelské profese, přičemž je v jejím rámci dbáno na to, aby jim umožnila získat nezbytné podněty pro rozvoj jejich profesní kompetence. Příspěvek se zabývá využitím procesního modelování pro potřeby managementu Individuální pedagogické praxe studentů ICV Mendelovy univerzity v Brně. Modelování procesu umožňuje naplánovat jak procesy stávající, tak také budoucí. Na vysokoškolském ústavu ICV Mendelovy univerzity v Brně je využíváno procesního modelování k podchycení nových procesů

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Pedagogická praxe

  • ISBN

    978-80-7399-947-6

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    148

  • Publisher name

    Tribun EU

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter