The analysis offers undergraduate degree programs in the ILE framework for teacher education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00165229" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00165229 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání
Original language description
Studenti vysokoškolského ústavu Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně (ICV MENDELU) mohou studovat bakalářský studijní program Specializace v pedagogice, studijní obor Učitelství odborných předmětů (UOP) a Učitelství praktickéhovyučování a odborného výcviku (UPVOV). Interní vědecko-výzkumný projekt zahájený v roce 2008 má mimo jiné za cíl analyzovat obsah bakalářského studijního programu a nabídku studijních oborů na ICV MENDELU. V předkládaném příspěvku je pozornost zaměřena na dotazníkové šetření uskutečněné v roce 2009 na ICV MENDELU, jehož součástí byla rovněž otázka spokojenosti studentů se ziskem teoretických znalostí a praktických dovedností v průběhu studia, a také otázka koordinace těchto dvou složek ve studijním programu. Pozornost je také věnována otázkám číslo 10, 11 a 22, dotazujícím se na důvodu volby studovaného oboru na ICV, dostatečnosti nabídky bakalářských studijních programů i možnosti rozšíření počtu bakalářských studijních oborů o nové. Z
Czech name
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání
Czech description
Studenti vysokoškolského ústavu Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně (ICV MENDELU) mohou studovat bakalářský studijní program Specializace v pedagogice, studijní obor Učitelství odborných předmětů (UOP) a Učitelství praktickéhovyučování a odborného výcviku (UPVOV). Interní vědecko-výzkumný projekt zahájený v roce 2008 má mimo jiné za cíl analyzovat obsah bakalářského studijního programu a nabídku studijních oborů na ICV MENDELU. V předkládaném příspěvku je pozornost zaměřena na dotazníkové šetření uskutečněné v roce 2009 na ICV MENDELU, jehož součástí byla rovněž otázka spokojenosti studentů se ziskem teoretických znalostí a praktických dovedností v průběhu studia, a také otázka koordinace těchto dvou složek ve studijním programu. Pozornost je také věnována otázkám číslo 10, 11 a 22, dotazujícím se na důvodu volby studovaného oboru na ICV, dostatečnosti nabídky bakalářských studijních programů i možnosti rozšíření počtu bakalářských studijních oborů o nové. Z
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Seminář hodnocení VŠ únor 2010
ISBN
978-80-210-5363-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
MUNI PRESS
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Feb 11, 2010
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—