ANALYSIS OF THE BACHELOR'S DEGREE PROGRAM PREPARING TEACHERS OF VOCATIONAL SUBJECTS TO
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00160073" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00160073 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza obsahu studijního programu připravujícího učitele odborných předmětů na profesní dráhu.
Original language description
Vzdělávání budoucích učitelů na VŠ je neustále v zorném poli nejen vlastních studentů, akademických pracovníků připravujících budoucí učitele, posuzovatelů studijních programů a expertních pracovníků ministerstva školství, ale také řady vědeckých výzkumů. Snahou ICV MENDELU je na základě vlastního výzkumného šetření a analýzy obsahu stávajících bakalářských studijních programů inovovat vysokoškolskou přípravu učitelů tak, aby korespondovala s měnícími se požadavky na profesi učitele. Vysokoškolská příprava by měla být více orientována na získání praktických dovedností v návaznosti na teoretické znalosti. Snahou při zkvalitňování výuky je, zařadit do přípravného vzdělávání takové předměty, které umožní učitelům lépe poznat výchovnou realitu žáků, řešitpedagogické problémy a získat adekvátní praktické zkušenosti.
Czech name
Analýza obsahu studijního programu připravujícího učitele odborných předmětů na profesní dráhu.
Czech description
Vzdělávání budoucích učitelů na VŠ je neustále v zorném poli nejen vlastních studentů, akademických pracovníků připravujících budoucí učitele, posuzovatelů studijních programů a expertních pracovníků ministerstva školství, ale také řady vědeckých výzkumů. Snahou ICV MENDELU je na základě vlastního výzkumného šetření a analýzy obsahu stávajících bakalářských studijních programů inovovat vysokoškolskou přípravu učitelů tak, aby korespondovala s měnícími se požadavky na profesi učitele. Vysokoškolská příprava by měla být více orientována na získání praktických dovedností v návaznosti na teoretické znalosti. Snahou při zkvalitňování výuky je, zařadit do přípravného vzdělávání takové předměty, které umožní učitelům lépe poznat výchovnou realitu žáků, řešitpedagogické problémy a získat adekvátní praktické zkušenosti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
ICOLLE 2010 : Sborník příspěvků z mezinárodní konference
ISBN
978-80-7302-154-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
KONVOJ
Place of publication
Brno
Event location
Brno - Křtiny
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—