All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

ADVANTAGES AND DISADVANTAGES IN USING E-LEARNING BY CZECH SECONDARY SCHOOLS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00165365" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00165365 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výhody a nevýhody využití e-learningu na českých středních školách

  • Original language description

    Příspěvek vychází z průzkumného šetření realizovaného na Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně. Toto šetření se týkalo využití e-learningu na českých středních školách a bylo osloveno všech více než 1 500 českých středních škol.V článku jsou zpracovány parciální poznatky průzkumu týkající se výhod a nevýhod implementace elektronických nástrojů vzdělávání v českém pregraduálním školství. Výhody a nevýhody e-learningu jsou dále srovnávány dle velikostí, typů a zaměření středníchškol. Okrajově se příspěvek také dotýká vlivu ekonomické krize na využívání e-learningu českými školami.

  • Czech name

    Výhody a nevýhody využití e-learningu na českých středních školách

  • Czech description

    Příspěvek vychází z průzkumného šetření realizovaného na Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně. Toto šetření se týkalo využití e-learningu na českých středních školách a bylo osloveno všech více než 1 500 českých středních škol.V článku jsou zpracovány parciální poznatky průzkumu týkající se výhod a nevýhod implementace elektronických nástrojů vzdělávání v českém pregraduálním školství. Výhody a nevýhody e-learningu jsou dále srovnávány dle velikostí, typů a zaměření středníchškol. Okrajově se příspěvek také dotýká vlivu ekonomické krize na využívání e-learningu českými školami.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové technologie ve výuce 2010

  • ISBN

    978-80-210-5333-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Masarykova Univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article