Content analysis of degree programs preparing future teachers of career
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00174066" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00174066 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza obsahu studijních programů připravujících budoucí učitele na profesní dráhu
Original language description
Monografie se věnuje v současné době velice aktuální otázce celoživotního učení. Publikace je rozdělena do tří základních kapitol, věnující se otázkám přípravného vzdělávání budoucích učitelů odborných předmětů a učitelů praktického vyučování a odbornéhovýcviku na středních odborných školách nejen na území České republiky, ale také v širším evropském kontextu. Nejprve je věnována pozornost analýze obsahu studijních programů připravujících budoucí učitele na profesní dráhu, podložené rozsáhlým výzkumnýmšetřením realizovaným Institutem celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně. Další kapitola přináší ucelený pohled na systém současného celoživotního vzdělávání učitelů Slovenské republiky. Pozornost je zde věnována nejen vysokoškolské přípravě budoucích učitelů středních škol, ale také koncepci a reformě dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků SR. Třetí část odborné monografie nastiňuje problematiku vzdělávání seniorů. Vymezuje jeho teoretická východiska, charakterizuje i
Czech name
Analýza obsahu studijních programů připravujících budoucí učitele na profesní dráhu
Czech description
Monografie se věnuje v současné době velice aktuální otázce celoživotního učení. Publikace je rozdělena do tří základních kapitol, věnující se otázkám přípravného vzdělávání budoucích učitelů odborných předmětů a učitelů praktického vyučování a odbornéhovýcviku na středních odborných školách nejen na území České republiky, ale také v širším evropském kontextu. Nejprve je věnována pozornost analýze obsahu studijních programů připravujících budoucí učitele na profesní dráhu, podložené rozsáhlým výzkumnýmšetřením realizovaným Institutem celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně. Další kapitola přináší ucelený pohled na systém současného celoživotního vzdělávání učitelů Slovenské republiky. Pozornost je zde věnována nejen vysokoškolské přípravě budoucích učitelů středních škol, ale také koncepci a reformě dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků SR. Třetí část odborné monografie nastiňuje problematiku vzdělávání seniorů. Vymezuje jeho teoretická východiska, charakterizuje i
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vybrané problémy celoživotního vzdělávání v evropském kontextu
ISBN
978-80-7302-160-3
Number of pages of the result
23
Pages from-to
17-39
Number of pages of the book
102
Publisher name
Konvoj, spol. s r.o.
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—