Comparison of Using 360-degree Feedback in Evaluating on Education of Employees and Managers in the Czech Republic and English Speaking Countries
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F11%3A43908751" target="_blank" >RIV/62156489:43670/11:43908751 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://lifelonglearning.mendelu.cz/en/issues/25946-" target="_blank" >http://lifelonglearning.mendelu.cz/en/issues/25946-</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komparace využití 360 stupňové zpětné vazby při hodnocení vzdělávání zaměstnanců a manažerů v ČR a v anglicky mluvících zemích
Original language description
Článek se zabývá využitím manažerského nástroje 360o zpětné vazby během vzdělávacím programů spojených s rozvojem manažerů. Hlavním cílem je srovnání využití tohoto nástroje v České republice a v anglicky mluvících zemích, které jsou domovinou (předevšímpak USA) 360o zpětné vazby. V příspěvku je také porovnána frekvence využití tohoto nástroje ve výše zmíněných zemích a hlavní výhody a nevýhody, které jsou s nástrojem spojené v České republice a anglicky mluvících zemích a další rozdíly. V příspěvku jsou popsány také obory, ve kterých je 360o zpětné vazby nejčastěji využito. Specifika každé země jsou popsána na konkrétním příkladě. Hlavním výstupem je identifikace hlavních příčin, proč je 360o zpětná vazba používána více nebo méně v České republice než v anglicky mluvících zemích.
Czech name
Komparace využití 360 stupňové zpětné vazby při hodnocení vzdělávání zaměstnanců a manažerů v ČR a v anglicky mluvících zemích
Czech description
Článek se zabývá využitím manažerského nástroje 360o zpětné vazby během vzdělávacím programů spojených s rozvojem manažerů. Hlavním cílem je srovnání využití tohoto nástroje v České republice a v anglicky mluvících zemích, které jsou domovinou (předevšímpak USA) 360o zpětné vazby. V příspěvku je také porovnána frekvence využití tohoto nástroje ve výše zmíněných zemích a hlavní výhody a nevýhody, které jsou s nástrojem spojené v České republice a anglicky mluvících zemích a další rozdíly. V příspěvku jsou popsány také obory, ve kterých je 360o zpětné vazby nejčastěji využito. Specifika každé země jsou popsána na konkrétním příkladě. Hlavním výstupem je identifikace hlavních příčin, proč je 360o zpětná vazba používána více nebo méně v České republice než v anglicky mluvících zemích.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Lifelong Learning - Celoživotní vzdělávání
ISSN
1804-526X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
64-76
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—