All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparison of Using 360-degree Feedback in Evaluating on Education of Employees and Managers in the Czech Republic and English Speaking Countries

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F11%3A43908751" target="_blank" >RIV/62156489:43670/11:43908751 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://lifelonglearning.mendelu.cz/en/issues/25946-" target="_blank" >http://lifelonglearning.mendelu.cz/en/issues/25946-</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komparace využití 360 stupňové zpětné vazby při hodnocení vzdělávání zaměstnanců a manažerů v ČR a v anglicky mluvících zemích

  • Original language description

    Článek se zabývá využitím manažerského nástroje 360o zpětné vazby během vzdělávacím programů spojených s rozvojem manažerů. Hlavním cílem je srovnání využití tohoto nástroje v České republice a v anglicky mluvících zemích, které jsou domovinou (předevšímpak USA) 360o zpětné vazby. V příspěvku je také porovnána frekvence využití tohoto nástroje ve výše zmíněných zemích a hlavní výhody a nevýhody, které jsou s nástrojem spojené v České republice a anglicky mluvících zemích a další rozdíly. V příspěvku jsou popsány také obory, ve kterých je 360o zpětné vazby nejčastěji využito. Specifika každé země jsou popsána na konkrétním příkladě. Hlavním výstupem je identifikace hlavních příčin, proč je 360o zpětná vazba používána více nebo méně v České republice než v anglicky mluvících zemích.

  • Czech name

    Komparace využití 360 stupňové zpětné vazby při hodnocení vzdělávání zaměstnanců a manažerů v ČR a v anglicky mluvících zemích

  • Czech description

    Článek se zabývá využitím manažerského nástroje 360o zpětné vazby během vzdělávacím programů spojených s rozvojem manažerů. Hlavním cílem je srovnání využití tohoto nástroje v České republice a v anglicky mluvících zemích, které jsou domovinou (předevšímpak USA) 360o zpětné vazby. V příspěvku je také porovnána frekvence využití tohoto nástroje ve výše zmíněných zemích a hlavní výhody a nevýhody, které jsou s nástrojem spojené v České republice a anglicky mluvících zemích a další rozdíly. V příspěvku jsou popsány také obory, ve kterých je 360o zpětné vazby nejčastěji využito. Specifika každé země jsou popsána na konkrétním příkladě. Hlavním výstupem je identifikace hlavních příčin, proč je 360o zpětná vazba používána více nebo méně v České republice než v anglicky mluvících zemích.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Lifelong Learning - Celoživotní vzdělávání

  • ISSN

    1804-526X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    64-76

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database