All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

New role of teachers in vocational training

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F13%3A00213191" target="_blank" >RIV/62156489:43670/13:00213191 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nové role pedagogických pracovníků v odborném školství

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá aktuální problematikou celoživotního profesního vzdělávání pedagogů, jako nezbytné podmínky pro uplatnění na trhu práce. V současné době, kdy vznikají na středních školách Centra celoživotního vzdělávání, je nezbytné rozvíjet u učitelů nové profesní kompetence, související se vzděláváním dospělých. Autorky věnují pozornost především sociálním a sociálně andragogickým kompetencím učitelů středních odborných škol. Teoretická východiska budou konfrontována s empirickým šetřením realizovaným na vysokoškolském ústavu Institutu celoživotního vzdělávání na Mendelově univerzitě v Brně a se zkušenostmi s rozvojem sledovaných kompetencí v rámci bakalářských studijních oborů.

  • Czech name

    Nové role pedagogických pracovníků v odborném školství

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá aktuální problematikou celoživotního profesního vzdělávání pedagogů, jako nezbytné podmínky pro uplatnění na trhu práce. V současné době, kdy vznikají na středních školách Centra celoživotního vzdělávání, je nezbytné rozvíjet u učitelů nové profesní kompetence, související se vzděláváním dospělých. Autorky věnují pozornost především sociálním a sociálně andragogickým kompetencím učitelů středních odborných škol. Teoretická východiska budou konfrontována s empirickým šetřením realizovaným na vysokoškolském ústavu Institutu celoživotního vzdělávání na Mendelově univerzitě v Brně a se zkušenostmi s rozvojem sledovaných kompetencí v rámci bakalářských studijních oborů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sociální pedagogika v kontextu životních etap člověka

  • ISBN

    978-80-87182-43-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    772-779

  • Publisher name

    Institut mezioborových studií Brno

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article