All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Initial teacher education for vocational subjects at Mendel University in Brno

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F14%3A00231330" target="_blank" >RIV/62156489:43670/14:00231330 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přípravné vzdělávání budoucích učitelů odborných předmětů na Mendelově univerzitě v Brně

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá aktuální problematikou celoživotního profesního vzdělávání pedagogů jako nezbytné podmínky pro uplatnění na trhu práce. Pozornost je věnována problematice výzkumu profesních kompetencí studentů učitelství, nezbytných pro úspěšný pracovní život absolventa vysoké školy. Je zde popisována otázka významu vybraných profesních kompetencí pro uplatnění absolventa na trhu práce. Se vznikem Center celoživotního vzdělávání na středních školách je nezbytné rozvíjet u učitelů nové profesní kompetence, související se vzděláváním dospělých. Autorky věnují pozornost především sociálním a sociálně andragogickým kompetencím učitelů středních odborných škol. Teoretická východiska budou konfrontována s empirickým šetřením realizovaným na Vysokoškolském ústavu Institutu celoživotního vzdělávání na Mendelově univerzitě v Brně a se zkušenostmi s rozvojem sledovaných kompetencí v rámci bakalářských studijních oborů.

  • Czech name

    Přípravné vzdělávání budoucích učitelů odborných předmětů na Mendelově univerzitě v Brně

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá aktuální problematikou celoživotního profesního vzdělávání pedagogů jako nezbytné podmínky pro uplatnění na trhu práce. Pozornost je věnována problematice výzkumu profesních kompetencí studentů učitelství, nezbytných pro úspěšný pracovní život absolventa vysoké školy. Je zde popisována otázka významu vybraných profesních kompetencí pro uplatnění absolventa na trhu práce. Se vznikem Center celoživotního vzdělávání na středních školách je nezbytné rozvíjet u učitelů nové profesní kompetence, související se vzděláváním dospělých. Autorky věnují pozornost především sociálním a sociálně andragogickým kompetencím učitelů středních odborných škol. Teoretická východiska budou konfrontována s empirickým šetřením realizovaným na Vysokoškolském ústavu Institutu celoživotního vzdělávání na Mendelově univerzitě v Brně a se zkušenostmi s rozvojem sledovaných kompetencí v rámci bakalářských studijních oborů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2014

  • ISBN

    978-80-7509-001-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    39-50

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    KC Mendelovy univerzity ve Křtinách

  • Event date

    Sep 16, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article