All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Social partnership as tool of informal education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F13%3A00213377" target="_blank" >RIV/62156489:43670/13:00213377 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sociální partnerství jako nástroj neformálního vzdělávání

  • Original language description

    V centru pozornosti autorek je problematika sociálního partnerství, která je řešena na pozadí české kurikulární reformy. V této souvislosti jsou připomenuty i některé ohlasy na ni. Následně je autorkami objasňována podstata sociálního partnerství středních škol. Poté je analyzována role vysokoškolského ústavu Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně při utváření a rozvoji sociálního partnerství se středními odbornými školami, a to zejména v oblastech vzdělávací a poradenské, organizační a projektové činnosti. Sociální partnerství, kurikulární reforma, ohlasy na kurikulární reformu, střední odborné školy, vzdělávací činnost, poradenská činnost, organizační činnost, projektová činnost.

  • Czech name

    Sociální partnerství jako nástroj neformálního vzdělávání

  • Czech description

    V centru pozornosti autorek je problematika sociálního partnerství, která je řešena na pozadí české kurikulární reformy. V této souvislosti jsou připomenuty i některé ohlasy na ni. Následně je autorkami objasňována podstata sociálního partnerství středních škol. Poté je analyzována role vysokoškolského ústavu Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně při utváření a rozvoji sociálního partnerství se středními odbornými školami, a to zejména v oblastech vzdělávací a poradenské, organizační a projektové činnosti. Sociální partnerství, kurikulární reforma, ohlasy na kurikulární reformu, střední odborné školy, vzdělávací činnost, poradenská činnost, organizační činnost, projektová činnost.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Vybrané trendy celoživotního učení v České republice a dalších státech Evropské unie

  • ISBN

    978-80-7375-883-7

  • Number of pages of the result

    9

  • Pages from-to

    179-187

  • Number of pages of the book

    276

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter