A Comparative Analysis of Attitudes to Further Education and Development in the Application Sphere
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F20%3A43918848" target="_blank" >RIV/62156489:43670/20:43918848 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komparativní analýza postojů v aplikační sféře k dalšímu vzdělávání a rozvoji
Original language description
V příspěvku jsou předloženy dílčí výsledky komparativní studie z dotazníkových šetření realizovaných v letech 2016 a 2019. Cílem těchto průzkumů bylo zjištění vzdělávacích potřeb, které se váží k výkonu povolání a postojů k dalšímu vzdělávání a rozvoji. Cílovou skupinu tvořili lidé z praxe - aplikační sféry, která se váže k zaměření konkrétní vysoké školy. Statisticky bylo pracováno v roce 2016 se souborem 369 respondentů a v roce 2019 se souborem 158 respondentů. Z výsledků komparace je patrný nárůst ochoty se dále profesně vzdělávat. Zatímco v roce 2016 projevilo velkou/maximální ochotu k dalšímu vzdělávání přibližně sedm z deseti respondentů, v roce 2019 tak odpovědělo devět z deseti dotázaných.
Czech name
Komparativní analýza postojů v aplikační sféře k dalšímu vzdělávání a rozvoji
Czech description
V příspěvku jsou předloženy dílčí výsledky komparativní studie z dotazníkových šetření realizovaných v letech 2016 a 2019. Cílem těchto průzkumů bylo zjištění vzdělávacích potřeb, které se váží k výkonu povolání a postojů k dalšímu vzdělávání a rozvoji. Cílovou skupinu tvořili lidé z praxe - aplikační sféry, která se váže k zaměření konkrétní vysoké školy. Statisticky bylo pracováno v roce 2016 se souborem 369 respondentů a v roce 2019 se souborem 158 respondentů. Z výsledků komparace je patrný nárůst ochoty se dále profesně vzdělávat. Zatímco v roce 2016 projevilo velkou/maximální ochotu k dalšímu vzdělávání přibližně sedm z deseti respondentů, v roce 2019 tak odpovědělo devět z deseti dotázaných.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Andragogické štúdie 2020
ISBN
978-80-557-1730-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
192-200
Publisher name
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banská Bystrica
Event date
Apr 2, 2020
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—