All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

SEGMENT 55+ AND ITS ATTITUDE TO GASTRONOMICAL ENJOYMENTS AS A TOOL FOR TOURISM DEVELOPMENT

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F18%3AN0000033" target="_blank" >RIV/25619161:_____/18:N0000033 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2018" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    SEGMENT 55+ A JEHO POSTOJ K ZÁŽITKOVÉ GASTRONOMII JAKO NÁSTROJI ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU

  • Original language description

    Autoři se zaměřují na analýzu očekávání segmentu 55+ v oblasti zážitkové gastronomie a jejího začlenění do nabídky cestovních kanceláří a agentur. Výzkum se koncentruje na analýzu výsledků dotazníkového šetření, z níž vyplynuly preference respondentů 55+ o tento typ cestování. Výzkum je druhou etapou sledování preferencí segmentu 55+ v oblasti zážitkového turistického ruchu. Hlavní metodou zkoumání bylo osobní dotazování. Respondenty byli čeští občané 55+, kteří projevují aktivitu v oblasti cestovního ruchu. Cílem bylo zjištění jejich postojů k zážitkovému turistickému ruchu spojenému s gastronomií. Osloveno bylo 200 respondentů. Hlavním závěrem je, že očekávání se liší podle pohlaví a úrovně vzdělání. Ochota cestovat za gastronomickým zážitkem není ovlivněna vzdáleností destinace, ale poměrně významně cenou.

  • Czech name

    SEGMENT 55+ A JEHO POSTOJ K ZÁŽITKOVÉ GASTRONOMII JAKO NÁSTROJI ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU

  • Czech description

    Autoři se zaměřují na analýzu očekávání segmentu 55+ v oblasti zážitkové gastronomie a jejího začlenění do nabídky cestovních kanceláří a agentur. Výzkum se koncentruje na analýzu výsledků dotazníkového šetření, z níž vyplynuly preference respondentů 55+ o tento typ cestování. Výzkum je druhou etapou sledování preferencí segmentu 55+ v oblasti zážitkového turistického ruchu. Hlavní metodou zkoumání bylo osobní dotazování. Respondenty byli čeští občané 55+, kteří projevují aktivitu v oblasti cestovního ruchu. Cílem bylo zjištění jejich postojů k zážitkovému turistickému ruchu spojenému s gastronomií. Osloveno bylo 200 respondentů. Hlavním závěrem je, že očekávání se liší podle pohlaví a úrovně vzdělání. Ochota cestovat za gastronomickým zážitkem není ovlivněna vzdáleností destinace, ale poměrně významně cenou.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy cestovního ruchu „Autenticita v kontextu cestovního ruchu“

  • ISBN

    978-80-88064-36-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    471-478

  • Publisher name

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Place of publication

    Jihlava

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Jan 1, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article