All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

GASTRONOMY AND CULTURAL TRAVEL AT THE OFFER OF TRAVEL OFFICES

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F17%3AN0000017" target="_blank" >RIV/25619161:_____/17:N0000017 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://konferencehot.slu.cz/2017/sbornik_2017.pdf" target="_blank" >http://konferencehot.slu.cz/2017/sbornik_2017.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    GASTRONOMIE A KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH V NABÍDCE CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ

  • Original language description

    Proces globalizace prostupuje všemi obory ekonomiky, takže je stále těžší určit kde je její startovací pole, zda ve výrobě, obchodě, nebo zda se na jejím rozvoji podílí sám zákazník. Mezinárodní obchod sítí multinacionálních firem vytváří homogenní prostředí, které naprosto eliminuje domácí specifika. Nabízí se otázka, co může daná destinace nabídnout turistovi přicházejícímu z jiné destinace stejného státu, nebo zahraničnímu turistovi. V tomto okamžiku se nabízí řešení právě v koncepci cestovního ruchu, který by měl nabízet takové služby, které učiní jednotlivé destinace natolik jedinečnými, že je klient zvolí za svou prioritu. Jednou z možností jak rozvinout nabídku cestovního ruchu je uplatnění zážitkové turistiky a v kontextu s touto snahou gastronomii jako lokální specifikum působící jako magnet. Tohoto cíle je možné dosáhnout dvěma způsoby: a) dostatečnou individuální publicitou zážitkové gastronomie, b) začleněním zážitkové gastronomie do nabídky cestovních kanceláří. Autoři se zaměřují na analýzu začlenění nabídky zážitkové gastronomie do nabídky cestovních kanceláří a agentur. Výzkum navazuje na analýzu výsledků dotazníkového šetření, z níž vyplynul zájem respondentů o tento typ akcí, ale poměrně náročné zjišťování možností jejich realizace.

  • Czech name

    GASTRONOMIE A KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH V NABÍDCE CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ

  • Czech description

    Proces globalizace prostupuje všemi obory ekonomiky, takže je stále těžší určit kde je její startovací pole, zda ve výrobě, obchodě, nebo zda se na jejím rozvoji podílí sám zákazník. Mezinárodní obchod sítí multinacionálních firem vytváří homogenní prostředí, které naprosto eliminuje domácí specifika. Nabízí se otázka, co může daná destinace nabídnout turistovi přicházejícímu z jiné destinace stejného státu, nebo zahraničnímu turistovi. V tomto okamžiku se nabízí řešení právě v koncepci cestovního ruchu, který by měl nabízet takové služby, které učiní jednotlivé destinace natolik jedinečnými, že je klient zvolí za svou prioritu. Jednou z možností jak rozvinout nabídku cestovního ruchu je uplatnění zážitkové turistiky a v kontextu s touto snahou gastronomii jako lokální specifikum působící jako magnet. Tohoto cíle je možné dosáhnout dvěma způsoby: a) dostatečnou individuální publicitou zážitkové gastronomie, b) začleněním zážitkové gastronomie do nabídky cestovních kanceláří. Autoři se zaměřují na analýzu začlenění nabídky zážitkové gastronomie do nabídky cestovních kanceláří a agentur. Výzkum navazuje na analýzu výsledků dotazníkového šetření, z níž vyplynul zájem respondentů o tento typ akcí, ale poměrně náročné zjišťování možností jejich realizace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    6. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE AKTUÁLNÍ TRENDY LÁZEŇSTVÍ, HOTELNICTVÍ A TURISMU - REGIONY A JEJICH CHARAKTER

  • ISBN

    978-80-7510-228-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    82-88

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

  • Place of publication

    Opava

  • Event location

    Opava

  • Event date

    Jan 1, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article