All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Attitudes towards mathematics among students of practical teaching and vocational training

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F22%3A43923180" target="_blank" >RIV/62156489:43670/22:43923180 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Postoje studentů učitelství praktického vyučování a odborného výcviku k matematice

  • Original language description

    Studenti přicházejí na univerzitu s různými znalostmi, pojmy a dovednostmi v matematice. Současně si s sebou přinášejí různé zkušenosti s výukou matematiky na základních a středních školách, včetně jejich výsledků učení. Pohledy a postoje k matematice, které si studenti za dlouhou dobu vybudovali, přetrvávají a mohou ovlivnit jejich volbu vzdělávací dráhy nebo povolání. Není obvyklé, aby každý studijní program na vysoké škole obsahoval ve svém studijním plánu předmět specificky zaměřený na matematiku. Je tomu tak i v případě některých studijních programů zaměřených na praktické vyučování nebo učitelství odborných předmětů pro střední školy. Cílem tohoto příspěvku je prezentovat výsledky průzkumu provedeného mezi studenty praktického vyučování a odborného výcviku zaměřeného nejen na jejich postoje a názory na matematiku, ale také na vliv těchto postojů na volbu vysokoškolského studijního programu.

  • Czech name

    Postoje studentů učitelství praktického vyučování a odborného výcviku k matematice

  • Czech description

    Studenti přicházejí na univerzitu s různými znalostmi, pojmy a dovednostmi v matematice. Současně si s sebou přinášejí různé zkušenosti s výukou matematiky na základních a středních školách, včetně jejich výsledků učení. Pohledy a postoje k matematice, které si studenti za dlouhou dobu vybudovali, přetrvávají a mohou ovlivnit jejich volbu vzdělávací dráhy nebo povolání. Není obvyklé, aby každý studijní program na vysoké škole obsahoval ve svém studijním plánu předmět specificky zaměřený na matematiku. Je tomu tak i v případě některých studijních programů zaměřených na praktické vyučování nebo učitelství odborných předmětů pro střední školy. Cílem tohoto příspěvku je prezentovat výsledky průzkumu provedeného mezi studenty praktického vyučování a odborného výcviku zaměřeného nejen na jejich postoje a názory na matematiku, ale také na vliv těchto postojů na volbu vysokoškolského studijního programu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    15. didaktická konferencia: Zborník príspevkov

  • ISBN

    978-80-8222-044-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    93-103

  • Publisher name

    Vysoká škola DTI

  • Place of publication

    Dubnica nad Váhom

  • Event location

    Dubnica nad Váhom

  • Event date

    Oct 19, 2022

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article