Application of marketing research methods on the wine market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11200016" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11200016 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití metod marketingového výzkumu na trhu vína
Original language description
Tento příspěvek se věnuje otázkám praktické aplikace marketingového výzkumu na problematiku trhu vína. Jsou zjišťovány preference spotřebitelů ve vztahu k vínu a motivy nákupu vína. Výsledky jsou prezentovány.
Czech name
Využití metod marketingového výzkumu na trhu vína
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP402%2F02%2FP059" target="_blank" >GP402/02/P059: Elaboration of a general methodology for analysis of agricultural and food industry</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí - sekce 2. Management v konkurenčním prostředí
ISBN
80-7302-032-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
304-314
Publisher name
MZLU v Brně
Place of publication
PEF MZLU v Brně
Event location
MZLU v Brně
Event date
Mar 6, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—