All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Modern methods of evaluation of asphalt

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62243136%3A_____%2F12%3A%230000264" target="_blank" >RIV/62243136:_____/12:#0000264 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Moderní metody hodnocení asfaltů

  • Original language description

    Zkouška Multi Stress CreepRecovery Test (MSCR, opakované zatížení a relaxace) asfaltových pojivspočívá v opakovaném zatěžování napětím 0,1 kPa nebo 3,2 kPa po dobu 1 sekundy následovanou 9 sekundami zotavovaní. Pro zkoušku se používá vzorek po zkoušce RTFOT a dynamický smykovýreometr. MSCR charakterizuje odolnost vůči vyjíždění kolejí pro nemodifikované i modifikované asfalty, a také míru modifikace a její účinnost u polymerem modifikovaných asfaltů. Zkoušeny byly polofoukané a modifikované asfalty. U polofoukaných asfaltů dochází s nárůstem teploty k poměrně významnému poklesu elasticity.Pro polymerem modifikované asfalty PMB 25/55-60 v závislosti na stupni modifikacese smyková poddajnost Jnr se snížila o 36 % u zatížení 100 Pa, resp. o 39 % pro zatížení 3200 Pa a současně pružné vrácení R stouplo o 75 % (100 Pa) a o 100 % (3200 Pa). Na druhé straně body měknutí a horní kritické teploty se lišily o 2,5 - 3,5 °C. Ze zkoušek vyplynulo, že zkouška MSCR lépe postihuje změnu viskoelastický

  • Czech name

    Moderní metody hodnocení asfaltů

  • Czech description

    Zkouška Multi Stress CreepRecovery Test (MSCR, opakované zatížení a relaxace) asfaltových pojivspočívá v opakovaném zatěžování napětím 0,1 kPa nebo 3,2 kPa po dobu 1 sekundy následovanou 9 sekundami zotavovaní. Pro zkoušku se používá vzorek po zkoušce RTFOT a dynamický smykovýreometr. MSCR charakterizuje odolnost vůči vyjíždění kolejí pro nemodifikované i modifikované asfalty, a také míru modifikace a její účinnost u polymerem modifikovaných asfaltů. Zkoušeny byly polofoukané a modifikované asfalty. U polofoukaných asfaltů dochází s nárůstem teploty k poměrně významnému poklesu elasticity.Pro polymerem modifikované asfalty PMB 25/55-60 v závislosti na stupni modifikacese smyková poddajnost Jnr se snížila o 36 % u zatížení 100 Pa, resp. o 39 % pro zatížení 3200 Pa a současně pružné vrácení R stouplo o 75 % (100 Pa) a o 100 % (3200 Pa). Na druhé straně body měknutí a horní kritické teploty se lišily o 2,5 - 3,5 °C. Ze zkoušek vyplynulo, že zkouška MSCR lépe postihuje změnu viskoelastický

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    CI - Industrial chemistry and chemical engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    APROCHEM 2012 - Sborník přednášek

  • ISBN

    978-80-02-02376-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    CSVTS Praha

  • Place of publication

  • Event location

    Kouty nad Desnou

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article