Irreversible Hand Warmers in the School Chemical Experiments
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00001983" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00001983 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ireversibilní kapesní ohřívače v školních chemických experimentech
Original language description
V příspěvku jsou diskutovány problémy se zvyšováním zájmu o vzdělávání v přírodovědných předmětech, včetně výuky chemie. Orientace na produkty každodenní potřeby se jeví jako jeden z dlouhodobých faktorů mající za následek vyšší míru informovanosti veřejnosti o důsledcích chemie nejen pro životní prostředí. K této skupině produktů patří i nevratné (ireversibilní) "chemické" kapesní ohřívače na bázi exotermické reakce oxidace železa. Oblast našeho zájmu se soustředí jak na přípravu výukových materiálů kobjasnění složení a principů fungování těchto "chemických ohřívačů" (objasnění reakčních mechanizmů, energetických změn, technických parametrů, podmínek využití apod.) tak na ladění školních experimentů s těmito materiály.
Czech name
Ireversibilní kapesní ohřívače v školních chemických experimentech
Czech description
V příspěvku jsou diskutovány problémy se zvyšováním zájmu o vzdělávání v přírodovědných předmětech, včetně výuky chemie. Orientace na produkty každodenní potřeby se jeví jako jeden z dlouhodobých faktorů mající za následek vyšší míru informovanosti veřejnosti o důsledcích chemie nejen pro životní prostředí. K této skupině produktů patří i nevratné (ireversibilní) "chemické" kapesní ohřívače na bázi exotermické reakce oxidace železa. Oblast našeho zájmu se soustředí jak na přípravu výukových materiálů kobjasnění složení a principů fungování těchto "chemických ohřívačů" (objasnění reakčních mechanizmů, energetických změn, technických parametrů, podmínek využití apod.) tak na ladění školních experimentů s těmito materiály.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Inovačné trendy v prirodovednom vzdelávaní
ISBN
978-80-8082-131-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
76-78
Publisher name
Trnavská univerzita
Place of publication
Trnava
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—