Methodology of Internet Using in Chemistry Education at Basic Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00001985" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00001985 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole.
Original language description
Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce nabízí učiteli nové možnosti, ale současně vyžaduje i nové vědomosti a dovednosti budované na nových postojích k této inovaci kurikula. V České republice je v rámci Státní informační politiky ve vzdělávání (SIPVZ) učitelům chemie nabízen vzdělávací modul "ICT ve výuce chemie", který si klade za úkol tyto nedostatky postupně odstraňovat. Jednou z hlavních oblastí ICT podpory výuky chemie je využívání Internetu. V příspěvku se zaměřujeme na prezentaci typových výukových jednotek s využitím Internetu pro výuku chemie jako všeobecně-vzdělávacího předmětu na základní škole včetně návrhů pro jejich metodické a technické zázemí. Návrhy výukových jednotek využívají také výsledky výzkumného projektu GAČR"Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání", řešeném na pracovišti autorů v letech 2005 - 2007.
Czech name
Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole.
Czech description
Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce nabízí učiteli nové možnosti, ale současně vyžaduje i nové vědomosti a dovednosti budované na nových postojích k této inovaci kurikula. V České republice je v rámci Státní informační politiky ve vzdělávání (SIPVZ) učitelům chemie nabízen vzdělávací modul "ICT ve výuce chemie", který si klade za úkol tyto nedostatky postupně odstraňovat. Jednou z hlavních oblastí ICT podpory výuky chemie je využívání Internetu. V příspěvku se zaměřujeme na prezentaci typových výukových jednotek s využitím Internetu pro výuku chemie jako všeobecně-vzdělávacího předmětu na základní škole včetně návrhů pro jejich metodické a technické zázemí. Návrhy výukových jednotek využívají také výsledky výzkumného projektu GAČR"Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání", řešeném na pracovišti autorů v letech 2005 - 2007.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuálne trendy vo vyučování prírodovedných predmetov
ISBN
978-80-88707-90-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
393-396
Publisher name
ŠEVT
Place of publication
Bratislava
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—