Pedagogical aspects in vocational and engineering education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00002110" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00002110 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
PEDAGOGICKÉ ASPEKTY VE VÝUCE ODBORNÝCH A TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Original language description
Příspěvek se zabývá efektivními přístupy k učení a vyučování na univerzitách, zejména v přírodovědných a technických oborech. Jsou zde ukázány inovativní přístupy kve vyučovacím procesu, vliv ICT v učení a vyučování, např. e-learning, kolaborativní učenía blended learning. Je zde zdůrazněn pedagogicko psychologický aspekt pro motivaci studentův technických disciplínách s využitím pedagogických impulzů.
Czech name
PEDAGOGICKÉ ASPEKTY VE VÝUCE ODBORNÝCH A TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Czech description
Příspěvek se zabývá efektivními přístupy k učení a vyučování na univerzitách, zejména v přírodovědných a technických oborech. Jsou zde ukázány inovativní přístupy kve vyučovacím procesu, vliv ICT v učení a vyučování, např. e-learning, kolaborativní učenía blended learning. Je zde zdůrazněn pedagogicko psychologický aspekt pro motivaci studentův technických disciplínách s využitím pedagogických impulzů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů
ISBN
978-80-7041-776-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
151-154
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—