All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Introduction To The Issues Of Distance Learning Of Pedagogical Disciplines In Teacher Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F24%3AA25038H9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/24:A25038H9 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://pdfweb.truni.sk/download?kps/konferencie/juvenilia-paedagogica-2024-zbornik.pdf" target="_blank" >https://pdfweb.truni.sk/download?kps/konferencie/juvenilia-paedagogica-2024-zbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ÚVOD DO PROBLEMATIKY DIŠTANČNÍ VÝUKY PEDAGOGICKÝCH DISCIPLÍN VE VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ

  • Original language description

    Současná světová situace, fenoménu, tedy post-pandemické doby, jež je spjatá s COVID-19 zasáhla do všech oblastí života společenství po celém světě. V rámci vzdělávání došlo k významným změnám a to v podobě nutnosti implementovat ve vzdělávání výuku distančním způsobem ve všech stupních vzdělávání. Za pozitivní dopad tohto období by se dal považovat turbulentní rozvoj a implementace ICT do výuky a vzdělávání, ale také e-learningu. Pandemická situace poskytla distančnímu vzdělávání a učení značnou příležitost a podporu ve velmi rychlém a dynamickém rozvoji ve svém oboru a také v přípravě budoucích učitelů a pedagogů a jejich výuky na univerzitách. Globální vzdělávací trendy významně zdůrazňují podporu a implementaci online vzdělávání. Četné studie a výzkumy například ukázaly výhody e-learningu při výuce budoucích učitelů a jejich vzdělávání. Výhody tradiční výuky a e-learningu jsou zdokumentovány při implementaci hybridních forem učení. (Pérez-Marín, Pascual-Nieto, 2012; Piccioni et al., 2014; Olelewe, Agomuo, 2016). Předmětem tohoto příspěvku je přehledová studie vybraných, doposud publikovaných výzkumů z oblasti problematiky distančního vzdělávání pedagogických disciplín ve vzdělávání učitelů. Zároveň se jedná o prezentaci projektu výzkumu dizertační práce s názvem „Distanční výuka pedagogických disciplín ve vzdělávání učitelů primárních škol“.

  • Czech name

    ÚVOD DO PROBLEMATIKY DIŠTANČNÍ VÝUKY PEDAGOGICKÝCH DISCIPLÍN VE VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ

  • Czech description

    Současná světová situace, fenoménu, tedy post-pandemické doby, jež je spjatá s COVID-19 zasáhla do všech oblastí života společenství po celém světě. V rámci vzdělávání došlo k významným změnám a to v podobě nutnosti implementovat ve vzdělávání výuku distančním způsobem ve všech stupních vzdělávání. Za pozitivní dopad tohto období by se dal považovat turbulentní rozvoj a implementace ICT do výuky a vzdělávání, ale také e-learningu. Pandemická situace poskytla distančnímu vzdělávání a učení značnou příležitost a podporu ve velmi rychlém a dynamickém rozvoji ve svém oboru a také v přípravě budoucích učitelů a pedagogů a jejich výuky na univerzitách. Globální vzdělávací trendy významně zdůrazňují podporu a implementaci online vzdělávání. Četné studie a výzkumy například ukázaly výhody e-learningu při výuce budoucích učitelů a jejich vzdělávání. Výhody tradiční výuky a e-learningu jsou zdokumentovány při implementaci hybridních forem učení. (Pérez-Marín, Pascual-Nieto, 2012; Piccioni et al., 2014; Olelewe, Agomuo, 2016). Předmětem tohoto příspěvku je přehledová studie vybraných, doposud publikovaných výzkumů z oblasti problematiky distančního vzdělávání pedagogických disciplín ve vzdělávání učitelů. Zároveň se jedná o prezentaci projektu výzkumu dizertační práce s názvem „Distanční výuka pedagogických disciplín ve vzdělávání učitelů primárních škol“.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    JUVENILIA PEDAGOGICA 2024. Aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov

  • ISBN

    978-80-568-0660-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    82-87

  • Publisher name

    Trnavská univerzita

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta, Trnava

  • Event date

    Feb 9, 2024

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article