All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The conditions for the development of competences in special education of the primary education teachers (the results of research).

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00002116" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00002116 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podmínky pro rozvoj speciálně pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně ZŠ (výsledky výzkumu).

  • Original language description

    V příspěvku jsou prezentovány vybrané výsledky výzkumu "Deskripce a analýza podmínek vzdělávání žáků se speciálními potřebami na 1. stupni ZŠ" realizovaném Ústavem primární a preprimární edukace PdF UHK v roce 2005, které vypovídají o speciálně-pedagogických kompetencích učitelů běžných škol. Výzkumný soubor sestával ze 142 učitelů a výsledky byly zpracovány standardními matematicko-statistickými postupy. Srovnávány byly např. podmínky učitelů s integrovaným žákem se SPU a mentální retardací, podmínky pro vzdělávání učitelů, využívání ICT.

  • Czech name

    Podmínky pro rozvoj speciálně pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně ZŠ (výsledky výzkumu).

  • Czech description

    V příspěvku jsou prezentovány vybrané výsledky výzkumu "Deskripce a analýza podmínek vzdělávání žáků se speciálními potřebami na 1. stupni ZŠ" realizovaném Ústavem primární a preprimární edukace PdF UHK v roce 2005, které vypovídají o speciálně-pedagogických kompetencích učitelů běžných škol. Výzkumný soubor sestával ze 142 učitelů a výsledky byly zpracovány standardními matematicko-statistickými postupy. Srovnávány byly např. podmínky učitelů s integrovaným žákem se SPU a mentální retardací, podmínky pro vzdělávání učitelů, využívání ICT.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    ACTA HUMANICA

  • ISSN

    1336-5126

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    3

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    95-99

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database