All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Didactical usage of congnitive maps in a primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002787" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002787 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Didaktické využití kognitivních map ve výuce na 1. stupni ZŠ

  • Original language description

    Kognitivní mapy jsou stále více využívaným didaktickým prostředkem při výuce na 1. stupni ZŠ. Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na kognitivní mapování jako jednu z možností rozvoje poznávacích procesů žáků ve škole. Na základě dotazníkového šetření ukazuje, v jakých předmětech a jak často učitelé primární školy využívají kognitivní mapy, následně prezentuje několik možných způsobů jejich využití v praxi.

  • Czech name

    Didaktické využití kognitivních map ve výuce na 1. stupni ZŠ

  • Czech description

    Kognitivní mapy jsou stále více využívaným didaktickým prostředkem při výuce na 1. stupni ZŠ. Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na kognitivní mapování jako jednu z možností rozvoje poznávacích procesů žáků ve škole. Na základě dotazníkového šetření ukazuje, v jakých předmětech a jak často učitelé primární školy využívají kognitivní mapy, následně prezentuje několik možných způsobů jejich využití v praxi.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Škola v proměnách : učitel - žák - učivo

  • ISBN

    978-80-7318-904-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Univerzita Tomáše Bati, Zlín

  • Event date

    Feb 4, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article