New technology in education.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002827" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002827 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nové technologie ve vzdělávání
Original language description
S pojmem "technologie vzdělávání" se lze v pedagogických souvislostech setkat velmi často a v nejrůznějších podobách. Termín je součástí didaktického pojmosloví (didaktika = teorie vyučování a vzdělávání) a má své teoretické i praktické podoby. Nejčastěji se hovoří o třech významech pojmu, které mají mezi sebou blízký vztah: technologie vzdělávání - jako součást didaktického systému, který obsahuje každá vyučovací hodina, technologie vzdělávání - jako materiálně programová podpora vyučování, jež se podílí na zvýšení účinnosti vyučování a konečně jako nové technologie vzdělávání - rozumí se jimi dobou akcentované vzdělávací postupy a programová podpora, které čerpají z materiálně technického rozvoje, jež přináší vyučovacím činnostem učitele a žákovu učení nové a netradiční možnosti.
Czech name
Nové technologie ve vzdělávání
Czech description
S pojmem "technologie vzdělávání" se lze v pedagogických souvislostech setkat velmi často a v nejrůznějších podobách. Termín je součástí didaktického pojmosloví (didaktika = teorie vyučování a vzdělávání) a má své teoretické i praktické podoby. Nejčastěji se hovoří o třech významech pojmu, které mají mezi sebou blízký vztah: technologie vzdělávání - jako součást didaktického systému, který obsahuje každá vyučovací hodina, technologie vzdělávání - jako materiálně programová podpora vyučování, jež se podílí na zvýšení účinnosti vyučování a konečně jako nové technologie vzdělávání - rozumí se jimi dobou akcentované vzdělávací postupy a programová podpora, které čerpají z materiálně technického rozvoje, jež přináší vyučovacím činnostem učitele a žákovu učení nové a netradiční možnosti.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pedagogická encyklopedie
ISBN
978-80-7367-546-2
Number of pages of the result
5
Pages from-to
—
Number of pages of the book
975
Publisher name
Portál
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—