All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Use of calculators in mathematics in the first grade of primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002839" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002839 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití kalkulaček v matematice v prvním ročníku primární školy

  • Original language description

    Kalkulačky najdeme v každé domácnosti, kanceláři či firmě. Ve vyučování matematice je kalkulačka jeho běžnou součástí od druhého stupně základních škol až po univerzity. Otázkou je, zda je možné použít kalkulátor ve velmi raném stádiu, když dítě poznávásvět čísel. V tomto okamžiku někteří učitelé tvrdí, že používání kalkulátoru může udělat více škody než užitku. Cílem tohoto článku je ukázat kalkulačku jako formu číselného vyjádření, která v koordinaci s ostatními reprezentacemi může pomoci rozvíjet číselné představy dětí již v první třídě základní školy.

  • Czech name

    Využití kalkulaček v matematice v prvním ročníku primární školy

  • Czech description

    Kalkulačky najdeme v každé domácnosti, kanceláři či firmě. Ve vyučování matematice je kalkulačka jeho běžnou součástí od druhého stupně základních škol až po univerzity. Otázkou je, zda je možné použít kalkulátor ve velmi raném stádiu, když dítě poznávásvět čísel. V tomto okamžiku někteří učitelé tvrdí, že používání kalkulátoru může udělat více škody než užitku. Cílem tohoto článku je ukázat kalkulačku jako formu číselného vyjádření, která v koordinaci s ostatními reprezentacemi může pomoci rozvíjet číselné představy dětí již v první třídě základní školy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Development of Mathematical Literacy in Primary Education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DID ZA : sborník príspevkov

  • ISBN

    978-80-554-0050-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Žilinská univerzita

  • Place of publication

    Žilina

  • Event location

    Žilina

  • Event date

    Jun 11, 2009

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article