All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

E-learning in full-time studies at an university

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F10%3A00003296" target="_blank" >RIV/62690094:18440/10:00003296 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    E-learning v prezenčním studiu na vysoké škole

  • Original language description

    Pozitivní zkušenosti z této výuky inspirovaly pokus o využití e-learningu rovněž v prezenční formě studia, konkrétně ve zcela teoretickém předmětu Filosofie a historie tělesné kultury. První část popisuje tvorbu a vývoj kurzu ve WebCT, druhá vyhodnocujezkušenosti s prací studentů v kurzu. Zaměřuje se na využití komunikativních nástrojů v kurzu, jež tvořily základ práce studentů. Nejvíce studenti využívali nástroj Diskuze, v které měli tři povinné příspěvky. Pro komunikaci s učitelem využívali nástroj Pošta. Pouze výjimečně využívali Diskuzi i Poštu ke komunikaci mezi sebou navzájem, nereagovali ani na příspěvky ostatních. Lze říci, že studenti se v rámci e-learningu omezili na splnění požadavků k zápočtu a nevyužili možnosti vyměňovat si názory na zadaná témata. Ze zkušeností dalších učitelů plynou podobné závěry. Otázka na závěr: lze studenty motivovat ke komunikaci ve vyučovaných předmětech?

  • Czech name

    E-learning v prezenčním studiu na vysoké škole

  • Czech description

    Pozitivní zkušenosti z této výuky inspirovaly pokus o využití e-learningu rovněž v prezenční formě studia, konkrétně ve zcela teoretickém předmětu Filosofie a historie tělesné kultury. První část popisuje tvorbu a vývoj kurzu ve WebCT, druhá vyhodnocujezkušenosti s prací studentů v kurzu. Zaměřuje se na využití komunikativních nástrojů v kurzu, jež tvořily základ práce studentů. Nejvíce studenti využívali nástroj Diskuze, v které měli tři povinné příspěvky. Pro komunikaci s učitelem využívali nástroj Pošta. Pouze výjimečně využívali Diskuzi i Poštu ke komunikaci mezi sebou navzájem, nereagovali ani na příspěvky ostatních. Lze říci, že studenti se v rámci e-learningu omezili na splnění požadavků k zápočtu a nevyužili možnosti vyměňovat si názory na zadaná témata. Ze zkušeností dalších učitelů plynou podobné závěry. Otázka na závěr: lze studenty motivovat ke komunikaci ve vyučovaných předmětech?

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database