E-learning in full-time studies at an university
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F10%3A00003296" target="_blank" >RIV/62690094:18440/10:00003296 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
E-learning v prezenčním studiu na vysoké škole
Original language description
Pozitivní zkušenosti z této výuky inspirovaly pokus o využití e-learningu rovněž v prezenční formě studia, konkrétně ve zcela teoretickém předmětu Filosofie a historie tělesné kultury. První část popisuje tvorbu a vývoj kurzu ve WebCT, druhá vyhodnocujezkušenosti s prací studentů v kurzu. Zaměřuje se na využití komunikativních nástrojů v kurzu, jež tvořily základ práce studentů. Nejvíce studenti využívali nástroj Diskuze, v které měli tři povinné příspěvky. Pro komunikaci s učitelem využívali nástroj Pošta. Pouze výjimečně využívali Diskuzi i Poštu ke komunikaci mezi sebou navzájem, nereagovali ani na příspěvky ostatních. Lze říci, že studenti se v rámci e-learningu omezili na splnění požadavků k zápočtu a nevyužili možnosti vyměňovat si názory na zadaná témata. Ze zkušeností dalších učitelů plynou podobné závěry. Otázka na závěr: lze studenty motivovat ke komunikaci ve vyučovaných předmětech?
Czech name
E-learning v prezenčním studiu na vysoké škole
Czech description
Pozitivní zkušenosti z této výuky inspirovaly pokus o využití e-learningu rovněž v prezenční formě studia, konkrétně ve zcela teoretickém předmětu Filosofie a historie tělesné kultury. První část popisuje tvorbu a vývoj kurzu ve WebCT, druhá vyhodnocujezkušenosti s prací studentů v kurzu. Zaměřuje se na využití komunikativních nástrojů v kurzu, jež tvořily základ práce studentů. Nejvíce studenti využívali nástroj Diskuze, v které měli tři povinné příspěvky. Pro komunikaci s učitelem využívali nástroj Pošta. Pouze výjimečně využívali Diskuzi i Poštu ke komunikaci mezi sebou navzájem, nereagovali ani na příspěvky ostatních. Lze říci, že studenti se v rámci e-learningu omezili na splnění požadavků k zápočtu a nevyužili možnosti vyměňovat si názory na zadaná témata. Ze zkušeností dalších učitelů plynou podobné závěry. Otázka na závěr: lze studenty motivovat ke komunikaci ve vyučovaných předmětech?
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—