All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Perception of music school in the concept Jaroslav Herden

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F10%3A00003351" target="_blank" >RIV/62690094:18440/10:00003351 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Poslech hudby ve škole v pojetí Jaroslava Herdena

  • Original language description

    Profesor Jaroslav Herden patří mezi významné osobnosti české hudební pedagogiky. Je autorem koncepce pedagogicky řízeného poslechu hudby ve škole. Charakteristickým rysem této koncepce je aktivní vnímání hudebních děl, hledání paralel mezi hudbou a životem, hudbou a přírodou; integrace hudebního, literárního a výtvarného projevu žáků. Pedagogickou problematikou poslechu hudby se Jaroslav Herden zabývá v rovině teoretické i aplikační. Pedagogicky přínosná je jeho učebnice poslechu hudby pro základní školy My pozor dáme a posloucháme ( 1994).

  • Czech name

    Poslech hudby ve škole v pojetí Jaroslava Herdena

  • Czech description

    Profesor Jaroslav Herden patří mezi významné osobnosti české hudební pedagogiky. Je autorem koncepce pedagogicky řízeného poslechu hudby ve škole. Charakteristickým rysem této koncepce je aktivní vnímání hudebních děl, hledání paralel mezi hudbou a životem, hudbou a přírodou; integrace hudebního, literárního a výtvarného projevu žáků. Pedagogickou problematikou poslechu hudby se Jaroslav Herden zabývá v rovině teoretické i aplikační. Pedagogicky přínosná je jeho učebnice poslechu hudby pro základní školy My pozor dáme a posloucháme ( 1994).

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Hudební výchova : časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    18

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database