All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Five perspectives on the giftedness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10067886" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10067886 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pět pohledů na nadání

  • Original language description

    Monografie shrnuje současné poznatky o nadání. Popsáno je pět hledisek: nadání z teoretického hlediska (definice a teorie nadání), z neuropsychologického hlediska (současné poznatky o vztahu mezi nadáním a strukturou a činností mozku), z hlediska genderových studií (současné poznatky o vztahu mezi nadáním a pohlavím), z pedagogického hlediska (současné poznatky o vzdělávání nadaných ) a z praktického hlediska (konkrétní návrhy, jak identifikovat a rozvíjet nadané, se zaměřením na rozvoj kognitivního nadání a podporu informačního chování dětí a žáků). Monografie obsahuje výsledky vlastního výzkumu implicitních teorií nadání učitelů, jako vstupní proměnné ovlivňující informační chování v primární a preprimární edukaci, realizovaného v rámci výzkumného projektu Ready to ask?

  • Czech name

    Pět pohledů na nadání

  • Czech description

    Monografie shrnuje současné poznatky o nadání. Popsáno je pět hledisek: nadání z teoretického hlediska (definice a teorie nadání), z neuropsychologického hlediska (současné poznatky o vztahu mezi nadáním a strukturou a činností mozku), z hlediska genderových studií (současné poznatky o vztahu mezi nadáním a pohlavím), z pedagogického hlediska (současné poznatky o vzdělávání nadaných ) a z praktického hlediska (konkrétní návrhy, jak identifikovat a rozvíjet nadané, se zaměřením na rozvoj kognitivního nadání a podporu informačního chování dětí a žáků). Monografie obsahuje výsledky vlastního výzkumu implicitních teorií nadání učitelů, jako vstupní proměnné ovlivňující informační chování v primární a preprimární edukaci, realizovaného v rámci výzkumného projektu Ready to ask?

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F11%2F0426" target="_blank" >GAP407/11/0426: Ready to ask? Information behavior of gifted children in the preliterate period</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-247-3857-4

  • Number of pages

    144

  • Publisher name

    Grada

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book