Five perspectives on the giftedness
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10067886" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10067886 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pět pohledů na nadání
Original language description
Monografie shrnuje současné poznatky o nadání. Popsáno je pět hledisek: nadání z teoretického hlediska (definice a teorie nadání), z neuropsychologického hlediska (současné poznatky o vztahu mezi nadáním a strukturou a činností mozku), z hlediska genderových studií (současné poznatky o vztahu mezi nadáním a pohlavím), z pedagogického hlediska (současné poznatky o vzdělávání nadaných ) a z praktického hlediska (konkrétní návrhy, jak identifikovat a rozvíjet nadané, se zaměřením na rozvoj kognitivního nadání a podporu informačního chování dětí a žáků). Monografie obsahuje výsledky vlastního výzkumu implicitních teorií nadání učitelů, jako vstupní proměnné ovlivňující informační chování v primární a preprimární edukaci, realizovaného v rámci výzkumného projektu Ready to ask?
Czech name
Pět pohledů na nadání
Czech description
Monografie shrnuje současné poznatky o nadání. Popsáno je pět hledisek: nadání z teoretického hlediska (definice a teorie nadání), z neuropsychologického hlediska (současné poznatky o vztahu mezi nadáním a strukturou a činností mozku), z hlediska genderových studií (současné poznatky o vztahu mezi nadáním a pohlavím), z pedagogického hlediska (současné poznatky o vzdělávání nadaných ) a z praktického hlediska (konkrétní návrhy, jak identifikovat a rozvíjet nadané, se zaměřením na rozvoj kognitivního nadání a podporu informačního chování dětí a žáků). Monografie obsahuje výsledky vlastního výzkumu implicitních teorií nadání učitelů, jako vstupní proměnné ovlivňující informační chování v primární a preprimární edukaci, realizovaného v rámci výzkumného projektu Ready to ask?
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F11%2F0426" target="_blank" >GAP407/11/0426: Ready to ask? Information behavior of gifted children in the preliterate period</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-247-3857-4
Number of pages
144
Publisher name
Grada
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—