All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Moral Psychology and Character Education in Students

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10070697" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10070697 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Psychologie morálky a výchova charakteru žáků

  • Original language description

    Text této monografie je rozdělen na dvě části. Psychologická část práce vychází z rozboru základních psychologických koncepcí morálního vývoje J. Piageta a L. Kohlberga. V následujících kapitolách je morální vývoj posuzován z hlediska pohlaví, inteligence, vlivu náboženství, vztahu mezi kognitivními a emocionálními aspekty osobnosti atd. V závěrečné kapitole první části práce je prezentována psychologická analýza školního podvádění opírající o data vlastního(původního)autorova výzkumu. V pedagogicky zaměřené části práce jsou presentovány cíle, obsah a metody mravní výchovy, výchova k hodnotám a utváření charakteru žáků. Tyto části přinášejí nejen nezbytné teoretické vymezení, ale jsou zpracovány i prakticko-metodicky. Závěrečná kapitola se zabývá roliučitelů při formování charakteru žáků s akcentem na zkoumání etické dimenze učitelské profese (s oporou o původní výzkumná data).

  • Czech name

    Psychologie morálky a výchova charakteru žáků

  • Czech description

    Text této monografie je rozdělen na dvě části. Psychologická část práce vychází z rozboru základních psychologických koncepcí morálního vývoje J. Piageta a L. Kohlberga. V následujících kapitolách je morální vývoj posuzován z hlediska pohlaví, inteligence, vlivu náboženství, vztahu mezi kognitivními a emocionálními aspekty osobnosti atd. V závěrečné kapitole první části práce je prezentována psychologická analýza školního podvádění opírající o data vlastního(původního)autorova výzkumu. V pedagogicky zaměřené části práce jsou presentovány cíle, obsah a metody mravní výchovy, výchova k hodnotám a utváření charakteru žáků. Tyto části přinášejí nejen nezbytné teoretické vymezení, ale jsou zpracovány i prakticko-metodicky. Závěrečná kapitola se zabývá roliučitelů při formování charakteru žáků s akcentem na zkoumání etické dimenze učitelské profese (s oporou o původní výzkumná data).

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7435-108-2

  • Number of pages

    197

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • UT code for WoS book