Expert Evaluation of Educational Computer Models of Acid-Base Titration as Alternative Means of Chemistry Teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000639" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000639 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/62690094:18470/12:50000639
Result on the web
<a href="http://www.media4u.cz/mmx42012.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mmx42012.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Expertní evaluace výukových počítačových modelů acidobazických titrací jako alternativních prostředků výuky chemie
Original language description
Hlavním zdrojem vědeckých poznatků v chemii jsou pozorování a experimenty. Díky rozvoji ICT je možné chemické experimenty přenést do virtuálního prostředí. Zaměřili jsme se na výukové počítačové modely acidobazické titrace, které jsou volně dostupné z internetu. Ze souboru 35 nalezených aplikací jsme vybrali tři typové případy, které se liší svým obsahem, zpracováním, interaktivitou a stupni volnosti a ty jsme podrobili expertní evaluaci s cílem zjistit názor odborníků z řad učitelů a didaktiků chemie aanalytických chemiků na kvalitu zpracování a potenciál použití těchto výukových aplikací ve výuce chemie.
Czech name
Expertní evaluace výukových počítačových modelů acidobazických titrací jako alternativních prostředků výuky chemie
Czech description
Hlavním zdrojem vědeckých poznatků v chemii jsou pozorování a experimenty. Díky rozvoji ICT je možné chemické experimenty přenést do virtuálního prostředí. Zaměřili jsme se na výukové počítačové modely acidobazické titrace, které jsou volně dostupné z internetu. Ze souboru 35 nalezených aplikací jsme vybrali tři typové případy, které se liší svým obsahem, zpracováním, interaktivitou a stupni volnosti a ty jsme podrobili expertní evaluaci s cílem zjistit názor odborníků z řad učitelů a didaktiků chemie aanalytických chemiků na kvalitu zpracování a potenciál použití těchto výukových aplikací ve výuce chemie.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
X4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
69-74
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—