All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Vladimir Linc and his ABCbooks

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F13%3A50002099" target="_blank" >RIV/62690094:18440/13:50002099 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vladimír Linc a jeho slabikáře

  • Original language description

    Vladimír Linc patří mezi ty autorské osobnosti slabikářů a čítanek pro žáky zvláštní školy, jejichž dílo je využíváno po desetiletí i přesto, že vzniklo v 70. letech 20. století. Ani současná publikační produkce učebnic pro elementární čtení a psaní nedokázala nahradit Lincovy učebnice. V rámci evaluace byly Lincovy slabikáře pro žáky s lehkou a středně těžkou mentální retardací podrobeny Mistríkově metodě, která posuzuje míru srozumitelnosti. Cílem našeho výzkumu bylo snaha o popis dynamiky obtížnostitextu učebnic, tj. jeho srozumitelnosti) jakožto ukazatele úsilí, které musí žák vynaložit při elementární při osvojování si dovednosti čtení.

  • Czech name

    Vladimír Linc a jeho slabikáře

  • Czech description

    Vladimír Linc patří mezi ty autorské osobnosti slabikářů a čítanek pro žáky zvláštní školy, jejichž dílo je využíváno po desetiletí i přesto, že vzniklo v 70. letech 20. století. Ani současná publikační produkce učebnic pro elementární čtení a psaní nedokázala nahradit Lincovy učebnice. V rámci evaluace byly Lincovy slabikáře pro žáky s lehkou a středně těžkou mentální retardací podrobeny Mistríkově metodě, která posuzuje míru srozumitelnosti. Cílem našeho výzkumu bylo snaha o popis dynamiky obtížnostitextu učebnic, tj. jeho srozumitelnosti) jakožto ukazatele úsilí, které musí žák vynaložit při elementární při osvojování si dovednosti čtení.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    23

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    123-133

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database