All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Communications, media, education, culture

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50002695" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50002695 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komunikace, média, vzdělávání, kultura

  • Original language description

    Tato monografie seznamuje s různými pohledy na komunikace a média. Popisuje vybrané základní modely komunikace a možnosti komunikace ve vztahu k vývoji jednotlivých typů médií. V krátkosti se zabývá genezí médií. Publikace klade důraz na psychologické, didaktické a sociální aspekty, které mají vliv na kvalitu komunikace, v souvislosti s používáním různých médií. V první části jsou vysvětleny základní pojmy, které odborníci často nedokážou popsat jednotně. Některé obecně platné definice jsou odvozeny. Vdruhé části jsou analyzovány základní modely komunikace a jejich souvislost s časovým a technologickým vývojem. Ve třetí části je vymezeno rozdělení médií a jejich třídění, a prostor je kladen na technické a didaktické aspekty jejich použití a aplikaci.Psychologické a sociální faktory jsou zde také uvedeny. Je zde uveden výzkum využívání webových stránek jako jednoho z média ke komunikaci vysokých škol. Dále jsou popsány základy auditoriologie, tedy využívání médií a jejich umístění ve

  • Czech name

    Komunikace, média, vzdělávání, kultura

  • Czech description

    Tato monografie seznamuje s různými pohledy na komunikace a média. Popisuje vybrané základní modely komunikace a možnosti komunikace ve vztahu k vývoji jednotlivých typů médií. V krátkosti se zabývá genezí médií. Publikace klade důraz na psychologické, didaktické a sociální aspekty, které mají vliv na kvalitu komunikace, v souvislosti s používáním různých médií. V první části jsou vysvětleny základní pojmy, které odborníci často nedokážou popsat jednotně. Některé obecně platné definice jsou odvozeny. Vdruhé části jsou analyzovány základní modely komunikace a jejich souvislost s časovým a technologickým vývojem. Ve třetí části je vymezeno rozdělení médií a jejich třídění, a prostor je kladen na technické a didaktické aspekty jejich použití a aplikaci.Psychologické a sociální faktory jsou zde také uvedeny. Je zde uveden výzkum využívání webových stránek jako jednoho z média ke komunikaci vysokých škol. Dále jsou popsány základy auditoriologie, tedy využívání médií a jejich umístění ve

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87570-19-7

  • Number of pages

    200

  • Publisher name

    ExtraSystem Praha

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book