All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pedagogical support of sicked child

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004354" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004354 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216208:11410/15:10316172

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pedagogická podpora nemocného dítěte

  • Original language description

    Monografie se zabývá problematikou sociální opory hospitalizovaných dětí formální (z řad pracovníků pomáhajících profesí) a neformální (z řad rodičů). Popisuje význam sociální opory pro hospitalizované děti a podrobně charakterizuje úlohy poskytovatelů této opory - roli rodičů hospitalizovaných dětí, pedagogů působících ve škole při nemocnici a herních specialistů. Zabývá se významem školy při nemocnici pro nemocné děti, jak psychoterapeutickým, tak preventivním z hlediska nezameškání probírané látky během absence v kmenové škole kvůli hospitalizaci, zabezpečením kontinuity vzdělávání, možnostmi docvičit učivo, které žák ve své kmenvé škole dosud plně nepochopil a dal. V souvislosti s vlastním vyučováním věnuje pozornost vybraným didaktickým otázkám hospitalizovaných dětí z oblasti teorie vzdělávání a teorie vyučování. Zabývá se profesí herního specialisty v České republice i v zemi jejího vzniku - ve Velké Británii. Popisuje rovněž problematikou volného času hospitalizovaných dětí a p

  • Czech name

    Pedagogická podpora nemocného dítěte

  • Czech description

    Monografie se zabývá problematikou sociální opory hospitalizovaných dětí formální (z řad pracovníků pomáhajících profesí) a neformální (z řad rodičů). Popisuje význam sociální opory pro hospitalizované děti a podrobně charakterizuje úlohy poskytovatelů této opory - roli rodičů hospitalizovaných dětí, pedagogů působících ve škole při nemocnici a herních specialistů. Zabývá se významem školy při nemocnici pro nemocné děti, jak psychoterapeutickým, tak preventivním z hlediska nezameškání probírané látky během absence v kmenové škole kvůli hospitalizaci, zabezpečením kontinuity vzdělávání, možnostmi docvičit učivo, které žák ve své kmenvé škole dosud plně nepochopil a dal. V souvislosti s vlastním vyučováním věnuje pozornost vybraným didaktickým otázkám hospitalizovaných dětí z oblasti teorie vzdělávání a teorie vyučování. Zabývá se profesí herního specialisty v České republice i v zemi jejího vzniku - ve Velké Británii. Popisuje rovněž problematikou volného času hospitalizovaných dětí a p

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7290-838-7

  • Number of pages

    305

  • Publisher name

    Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book