All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Special features of foreign language education in secondary school students with hearing impairment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004438" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004438 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Specifika cizojazyčného vzdělávání žáků se sluchovým postižením na střední škole

  • Original language description

    Publikace představuje různé aspekty spojené s problematikou cizojazyčného vzdělávání žáků se sluchovým postižením na střední škole. V úvahu bere nejen neslyšící a nedoslýchavé žáky speciálních škol pro žáky s postižením sluchu, ale i žáky integrované doškol běžných. Informace postihují jak obecnější charakteristiku vzdělávání a rozvoje takových žáků, jejich potřeb a komunikace, tak také konkrétní náměty a postupy pro nácvik jazykových dovedností. Výzkumu, který se zabývá čtenářskými dovednostmi těchtožáků a rozdíly mezi žáky nedoslýchavými a neslyšícími a který je jádrem této práce, se zúčastnilo 100 žáků speciálních středních škol v České republice.

  • Czech name

    Specifika cizojazyčného vzdělávání žáků se sluchovým postižením na střední škole

  • Czech description

    Publikace představuje různé aspekty spojené s problematikou cizojazyčného vzdělávání žáků se sluchovým postižením na střední škole. V úvahu bere nejen neslyšící a nedoslýchavé žáky speciálních škol pro žáky s postižením sluchu, ale i žáky integrované doškol běžných. Informace postihují jak obecnější charakteristiku vzdělávání a rozvoje takových žáků, jejich potřeb a komunikace, tak také konkrétní náměty a postupy pro nácvik jazykových dovedností. Výzkumu, který se zabývá čtenářskými dovednostmi těchtožáků a rozdíly mezi žáky nedoslýchavými a neslyšícími a který je jádrem této práce, se zúčastnilo 100 žáků speciálních středních škol v České republice.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7435-613-1

  • Number of pages

    213

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • UT code for WoS book