Contexts of developmental disorders of speech communication and specific learning disability
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50004649" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50004649 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kontexty vývojových poruch řečové komunikace a specifických poruch učení
Original language description
Zaměření kolektivní monografie "Kontexty vývojových poruch řečové komunikace a specifických poruch učení" postihuje aktuálně velmi exponovanou oblast závažných komunikačních poruch u dětí, problematiku rozvoje dlouhodobého programu logopedické intervence a jeho přesahu do oblasti bezprostředně související, přesto často pre-zentované odděleně a s nízkou mírou návaznosti - edukačního procesu žáků s poruchami komunikace a specifickými poruchami učení. Obsa-hově se dotýká současných výzkumných, klinických a pedagogických poznatků od rané stimulace předškolních dětí až po intervenční pro-gram a podpůrná opatření pro žáky s koexistujícími poruchami řečové komunikace a specifickými poruchami učení v programu základní školy. Výzkumné studie, věnované tématům vývojových komunikač-ních poruch, které jsou dlouhodoběji řešeny pracovníky Katedry spe-ciální pedagogiky a logopedie Pedagogická fakulty Univerzity Hradec Králové, jsou rozšířeny v oblasti prevence, diagnostiky a intervence specifických poruch o pohled a výzkumné zaměření prof. Dr. Sarmite Tübele z University of Latvia v Rize, působící v rámci Faculty of Education, Psychology and Art, Katedry pedagogiky, v oblasti logo-pedie a speciální pedagogiky. Publikace je tak i přínosem stávajícímu rozvoji vzájemných publikačních, výzkumných i pedagogických aktivit obou pracovišť.
Czech name
Kontexty vývojových poruch řečové komunikace a specifických poruch učení
Czech description
Zaměření kolektivní monografie "Kontexty vývojových poruch řečové komunikace a specifických poruch učení" postihuje aktuálně velmi exponovanou oblast závažných komunikačních poruch u dětí, problematiku rozvoje dlouhodobého programu logopedické intervence a jeho přesahu do oblasti bezprostředně související, přesto často pre-zentované odděleně a s nízkou mírou návaznosti - edukačního procesu žáků s poruchami komunikace a specifickými poruchami učení. Obsa-hově se dotýká současných výzkumných, klinických a pedagogických poznatků od rané stimulace předškolních dětí až po intervenční pro-gram a podpůrná opatření pro žáky s koexistujícími poruchami řečové komunikace a specifickými poruchami učení v programu základní školy. Výzkumné studie, věnované tématům vývojových komunikač-ních poruch, které jsou dlouhodoběji řešeny pracovníky Katedry spe-ciální pedagogiky a logopedie Pedagogická fakulty Univerzity Hradec Králové, jsou rozšířeny v oblasti prevence, diagnostiky a intervence specifických poruch o pohled a výzkumné zaměření prof. Dr. Sarmite Tübele z University of Latvia v Rize, působící v rámci Faculty of Education, Psychology and Art, Katedry pedagogiky, v oblasti logo-pedie a speciální pedagogiky. Publikace je tak i přínosem stávajícímu rozvoji vzájemných publikačních, výzkumných i pedagogických aktivit obou pracovišť.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7435-643-8
Number of pages
137
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
UT code for WoS book
—