The use of elements, principles and techniques of Pesso Boyden System Psychomotor as self-experience in the frame of personal and social development of future social educators at University of Hradec Králové
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50005634" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50005634 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití elementů, principů a technik Pesso Boyden psychomotorické terapie jako sebezkušenosti v rámci osobnostního a sociálního rozvoje budoucích sociálních pedagogů na Univerzitě v Hradci Králové
Original language description
Stručné představení backgroundu metody, teorie a vývoje osobnosti dle PBSP, principů, elementů a technik této metody a jejich využití v (pedagogické) praxi. Zvláštní zřetel je věnován základním vývojovým potřebám dle Pessa a Boyden Pessa, včetně mechanismu a hierarchie jejich naplňování, jakožto konceptu velmi srozumitelnému, s dobrou možností aplikovat jej při práci s jednotlivcem i skupinou, napříč věkovým spektrem. Pozornost je dále soustředěna k dílčím technikám a především cvičením, která jsou využitelná nejen v pedagogické praxi - mj. vytváří konstruktivní nástroj pro zážitek sebezkušenosti a pro osobnostní a sociální rozvoj budoucích pedagogů.
Czech name
Využití elementů, principů a technik Pesso Boyden psychomotorické terapie jako sebezkušenosti v rámci osobnostního a sociálního rozvoje budoucích sociálních pedagogů na Univerzitě v Hradci Králové
Czech description
Stručné představení backgroundu metody, teorie a vývoje osobnosti dle PBSP, principů, elementů a technik této metody a jejich využití v (pedagogické) praxi. Zvláštní zřetel je věnován základním vývojovým potřebám dle Pessa a Boyden Pessa, včetně mechanismu a hierarchie jejich naplňování, jakožto konceptu velmi srozumitelnému, s dobrou možností aplikovat jej při práci s jednotlivcem i skupinou, napříč věkovým spektrem. Pozornost je dále soustředěna k dílčím technikám a především cvičením, která jsou využitelná nejen v pedagogické praxi - mj. vytváří konstruktivní nástroj pro zážitek sebezkušenosti a pro osobnostní a sociální rozvoj budoucích pedagogů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Osobnostní růst v podmínkách přípravy sociálních pedagogů na pedagogických fakultách v Ostravě a Hradci Králové
ISBN
978-80-7464-895-3
Number of pages of the result
14
Pages from-to
64-76
Number of pages of the book
98
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS chapter
—