Research of spatial imagination in the context of metacognitive strategy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F19%3A50015735" target="_blank" >RIV/62690094:18440/19:50015735 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://extrasystem.com/9788087570432.pdf" target="_blank" >http://extrasystem.com/9788087570432.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum prostorové představivosti v kontextu metakognitivní strategie
Original language description
Úroveň prostorové představivosti je určitým způsobem prognóza schopnosti graficky komunikovat v technice, řešit technické problémy v oblasti navrhování, výrobě, designování a podobně. Proto je nedílnou a nepostradatelnou schopností nejen při studiu technických oborů, ale i v běžném životě. Prostorovou představivost je potřeba záměrně rozvíjet v edukačním systému a je třeba ji vymezit edukačním modelem. Prostřednictvím jeho didaktické konstrukce se vytvoří podmínky pro systémový a koncepční přístup v rozvoji sledovaných výkonů. Monografie je zaměřena na problematiku řízeného rozvoje prostorové představivosti podporované metakognitivní strategií. Představuje výzkum úrovně prostorové představivosti a ověření účinnosti nově vytvořeného modelu vzdělávání, který se zaměřuje na rozvoj prostorové představivosti.
Czech name
Výzkum prostorové představivosti v kontextu metakognitivní strategie
Czech description
Úroveň prostorové představivosti je určitým způsobem prognóza schopnosti graficky komunikovat v technice, řešit technické problémy v oblasti navrhování, výrobě, designování a podobně. Proto je nedílnou a nepostradatelnou schopností nejen při studiu technických oborů, ale i v běžném životě. Prostorovou představivost je potřeba záměrně rozvíjet v edukačním systému a je třeba ji vymezit edukačním modelem. Prostřednictvím jeho didaktické konstrukce se vytvoří podmínky pro systémový a koncepční přístup v rozvoji sledovaných výkonů. Monografie je zaměřena na problematiku řízeného rozvoje prostorové představivosti podporované metakognitivní strategií. Představuje výzkum úrovně prostorové představivosti a ověření účinnosti nově vytvořeného modelu vzdělávání, který se zaměřuje na rozvoj prostorové představivosti.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87570-43-2
Number of pages
127
Publisher name
ExtraSystem Praha
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—