All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teaching Czech Language as a Comprehensive Subject

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F19%3A50016344" target="_blank" >RIV/62690094:18440/19:50016344 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.lipka.cz/soubory/uhk_civis_ucitelske-studijni-programy_web--f11961.pdf" target="_blank" >https://www.lipka.cz/soubory/uhk_civis_ucitelske-studijni-programy_web--f11961.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učitelství českého jazyka jako všeobecně-vzdělávacího předmětu

  • Original language description

    Kapitola v monografii ukazuje, jak jsou environmentální výchova, globální rozvojové vzdělání a vzdělávání k udržitelnému rozvoji reflektovány v pregraduální přípravě učitelů českého jazyka. Kapitola představuje disciplíny pregraduální přípravy učitelů českého jazyka, ve kterých se EV, GRV a VUR projevují a stávají se tak součástí učitelského vzdělávání s potenciálem reflektovat tuto přípravu ve vlastní učitelské praxi.Ve výuce češtiny je velmi žádoucí multidisciplinarita a využívání vazeb s dalšími předměty. Jazyk je hlavním nosičem kultury v nejširším slova smyslu.

  • Czech name

    Učitelství českého jazyka jako všeobecně-vzdělávacího předmětu

  • Czech description

    Kapitola v monografii ukazuje, jak jsou environmentální výchova, globální rozvojové vzdělání a vzdělávání k udržitelnému rozvoji reflektovány v pregraduální přípravě učitelů českého jazyka. Kapitola představuje disciplíny pregraduální přípravy učitelů českého jazyka, ve kterých se EV, GRV a VUR projevují a stávají se tak součástí učitelského vzdělávání s potenciálem reflektovat tuto přípravu ve vlastní učitelské praxi.Ve výuce češtiny je velmi žádoucí multidisciplinarita a využívání vazeb s dalšími předměty. Jazyk je hlavním nosičem kultury v nejširším slova smyslu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Učitelské studijní programy a formování občanských a sociálních kompetencí

  • ISBN

    978-80-7435-755-8

  • Number of pages of the result

    13

  • Pages from-to

    73-85

  • Number of pages of the book

    267

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • UT code for WoS chapter