PROJECT „SQUAT CHALLENGE“ – NEW METHOD PROJECT „SQUAT CHALLENGE“ – NEW METHOD IN DISTANCE LEARNING
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F21%3A50018276" target="_blank" >RIV/62690094:18440/21:50018276 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.jvsystem.net/app34/ArticleList4Issue.aspx?issue_id=202101" target="_blank" >http://www.jvsystem.net/app34/ArticleList4Issue.aspx?issue_id=202101</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
PROJEKT „SQUAT CHALLENGE“ – NOVÁ METODA DISTANČNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ
Original language description
V důsledku distančního vzdělávání je nutné hledat nové způsoby práce s žáky a studenty. Jedná se o interakci ve virtuálním prostředí, testování nebo způsoby zvýšení motivace ke cvičení. Provedený výzkum měl několik dílčích cílů: ověřit účinnost pohybového programu; zhodnotit nový přístup k testování včetně testu 100 dřepů na čas; zjistit, jaký měl vliv projekt na motivaci účastníků. Výzkumný soubor tvořilo 47 probandů (průměrný věk 21,6 ± 1,5). Účastníci absolvovali projekt „Squat challenge“, který zahrnoval provádění dřepů na denní bázi po dobu 30 dnů. Součástí bylo vstupní a výstupní testování a vyplnění dotazníku. Vzorek zaznamenal signifikantní zlepšení o 24 % na hladině významnosti p = 0,01. Testy opakovaných dřepů společně s testováním přes videonahrávky se prokázaly jako funkční prostředek. Interakce přes sociální síť Facebook společně s pohybovým programem měly pozitivní dopad na vnímání projektu a motivaci k dalšímu cvičení. Vzhledem k originálnímu designu výzkumu je nutné výsledky ověřit.
Czech name
PROJEKT „SQUAT CHALLENGE“ – NOVÁ METODA DISTANČNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ
Czech description
V důsledku distančního vzdělávání je nutné hledat nové způsoby práce s žáky a studenty. Jedná se o interakci ve virtuálním prostředí, testování nebo způsoby zvýšení motivace ke cvičení. Provedený výzkum měl několik dílčích cílů: ověřit účinnost pohybového programu; zhodnotit nový přístup k testování včetně testu 100 dřepů na čas; zjistit, jaký měl vliv projekt na motivaci účastníků. Výzkumný soubor tvořilo 47 probandů (průměrný věk 21,6 ± 1,5). Účastníci absolvovali projekt „Squat challenge“, který zahrnoval provádění dřepů na denní bázi po dobu 30 dnů. Součástí bylo vstupní a výstupní testování a vyplnění dotazníku. Vzorek zaznamenal signifikantní zlepšení o 24 % na hladině významnosti p = 0,01. Testy opakovaných dřepů společně s testováním přes videonahrávky se prokázaly jako funkční prostředek. Interakce přes sociální síť Facebook společně s pohybovým programem měly pozitivní dopad na vnímání projektu a motivaci k dalšímu cvičení. Vzhledem k originálnímu designu výzkumu je nutné výsledky ověřit.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Česká kinantropologie
ISSN
1211-9261
e-ISSN
—
Volume of the periodical
25
Issue of the periodical within the volume
1-2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
111-118
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—