All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

PROJECT „SQUAT CHALLENGE“ – NEW METHOD PROJECT „SQUAT CHALLENGE“ – NEW METHOD IN DISTANCE LEARNING

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F21%3A50018276" target="_blank" >RIV/62690094:18440/21:50018276 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.jvsystem.net/app34/ArticleList4Issue.aspx?issue_id=202101" target="_blank" >http://www.jvsystem.net/app34/ArticleList4Issue.aspx?issue_id=202101</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    PROJEKT „SQUAT CHALLENGE“ – NOVÁ METODA DISTANČNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ

  • Original language description

    V důsledku distančního vzdělávání je nutné hledat nové způsoby práce s žáky a studenty. Jedná se o interakci ve virtuálním prostředí, testování nebo způsoby zvýšení motivace ke cvičení. Provedený výzkum měl několik dílčích cílů: ověřit účinnost pohybového programu; zhodnotit nový přístup k testování včetně testu 100 dřepů na čas; zjistit, jaký měl vliv projekt na motivaci účastníků. Výzkumný soubor tvořilo 47 probandů (průměrný věk 21,6 ± 1,5). Účastníci absolvovali projekt „Squat challenge“, který zahrnoval provádění dřepů na denní bázi po dobu 30 dnů. Součástí bylo vstupní a výstupní testování a vyplnění dotazníku. Vzorek zaznamenal signifikantní zlepšení o 24 % na hladině významnosti p = 0,01. Testy opakovaných dřepů společně s testováním přes videonahrávky se prokázaly jako funkční prostředek. Interakce přes sociální síť Facebook společně s pohybovým programem měly pozitivní dopad na vnímání projektu a motivaci k dalšímu cvičení. Vzhledem k originálnímu designu výzkumu je nutné výsledky ověřit.

  • Czech name

    PROJEKT „SQUAT CHALLENGE“ – NOVÁ METODA DISTANČNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ

  • Czech description

    V důsledku distančního vzdělávání je nutné hledat nové způsoby práce s žáky a studenty. Jedná se o interakci ve virtuálním prostředí, testování nebo způsoby zvýšení motivace ke cvičení. Provedený výzkum měl několik dílčích cílů: ověřit účinnost pohybového programu; zhodnotit nový přístup k testování včetně testu 100 dřepů na čas; zjistit, jaký měl vliv projekt na motivaci účastníků. Výzkumný soubor tvořilo 47 probandů (průměrný věk 21,6 ± 1,5). Účastníci absolvovali projekt „Squat challenge“, který zahrnoval provádění dřepů na denní bázi po dobu 30 dnů. Součástí bylo vstupní a výstupní testování a vyplnění dotazníku. Vzorek zaznamenal signifikantní zlepšení o 24 % na hladině významnosti p = 0,01. Testy opakovaných dřepů společně s testováním přes videonahrávky se prokázaly jako funkční prostředek. Interakce přes sociální síť Facebook společně s pohybovým programem měly pozitivní dopad na vnímání projektu a motivaci k dalšímu cvičení. Vzhledem k originálnímu designu výzkumu je nutné výsledky ověřit.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    25

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    111-118

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database