All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

School culture in the management of preschool facilities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F21%3A50019989" target="_blank" >RIV/62690094:18440/21:50019989 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kultura školy v managementu předškolních zařízení

  • Original language description

    Monografie přináší zamyšlení nad významem kultury školy v mateřských školách, charakterizuje školský management, jeho funkce a role, uvádí východiska managementu v mateřské škole a zamýšlí se nad profesní přípravou vedoucích pedagogických pracovníků. Monografie má své jádro v kapitole věnované analýze kultury školy v předškolních zařízeních, ve které jsou prezentovány výsledky longitudinálního výzkumu. Cílem bylo odhalit silné a slabé stránky vybraných faktorů kultury školy u cílových skupin – ředitelů a učitelů a získat konkrétní informace o současném a očekávaném stavu kultury mateřských škol. Zajímavostí je porovnávání výsledků kultury školy u pedagogů v současnosti s předcházejícím obdobím neboli s odstupem šesti let, ve kterých se ukázaly některé opakující se rezervy zejména v komunikaci vedoucích pedagogických pracovníků, informovanosti a motivaci v prospěch pedagogů. Poslední část oborné knihy věnuje pozornost osobnosti vedoucího pedagogického pracovníka s důrazem na komunikaci a emoční ledarship jako reakci na výsledky výzkumů kultury školy v managementu předškolních zařízení.

  • Czech name

    Kultura školy v managementu předškolních zařízení

  • Czech description

    Monografie přináší zamyšlení nad významem kultury školy v mateřských školách, charakterizuje školský management, jeho funkce a role, uvádí východiska managementu v mateřské škole a zamýšlí se nad profesní přípravou vedoucích pedagogických pracovníků. Monografie má své jádro v kapitole věnované analýze kultury školy v předškolních zařízeních, ve které jsou prezentovány výsledky longitudinálního výzkumu. Cílem bylo odhalit silné a slabé stránky vybraných faktorů kultury školy u cílových skupin – ředitelů a učitelů a získat konkrétní informace o současném a očekávaném stavu kultury mateřských škol. Zajímavostí je porovnávání výsledků kultury školy u pedagogů v současnosti s předcházejícím obdobím neboli s odstupem šesti let, ve kterých se ukázaly některé opakující se rezervy zejména v komunikaci vedoucích pedagogických pracovníků, informovanosti a motivaci v prospěch pedagogů. Poslední část oborné knihy věnuje pozornost osobnosti vedoucího pedagogického pracovníka s důrazem na komunikaci a emoční ledarship jako reakci na výsledky výzkumů kultury školy v managementu předškolních zařízení.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7315-275-8

  • Number of pages

    143

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book