All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Functions of in-store music. Images of employes of stres/restaurants and attitudes of customers.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F06%3A00002602" target="_blank" >RIV/62690094:18450/06:00002602 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hudba v obchodním prostředí. Představy zaměstnanců obchodní sféry a postoje zákazníků

  • Original language description

    V první studii jsme se dotazovali zaměstnanců obchodů a restaurací na jejich názory na funkci hudby v obchodním prostředí. Identifikovali jsme 4 kategorie postojů. První skupina je soudí, že hudba v obchodním prostředí může pozitivně ovlivnit nákupní chování. Druhá skupina se domnívá, že hudba zákazníky obtěžuje. Třetí skupina by v obchodě preferovala hlasitější a rytmicky výraznější hudbu. Čtvrtá skupina na užití hudby nemá jednoznačný názor. V druhé studii byly na souboru zákazníků (n=1157) zkoumány faktory, které ovlivňují nespokojenost s hudbou v obchodním prostředí. Neobliba stoupá s věkem. Citlivost k hudbě v obchodním prostředí koreluje s velikostí bydliště. Negativně posuzují tuto hudbu introverti. Existuje také souvislost s hudební preferencí.Jedinci, kteří preferují hudbu středního proudu, jsou s hudbou v obchodním prostředí více spokojení. Těm, kteří jsou zvyklí se obklopovat background music, vadí hudba v obchodním prostředí méně než těm, kteří podobný zvyk nemají.

  • Czech name

    Hudba v obchodním prostředí. Představy zaměstnanců obchodní sféry a postoje zákazníků

  • Czech description

    V první studii jsme se dotazovali zaměstnanců obchodů a restaurací na jejich názory na funkci hudby v obchodním prostředí. Identifikovali jsme 4 kategorie postojů. První skupina je soudí, že hudba v obchodním prostředí může pozitivně ovlivnit nákupní chování. Druhá skupina se domnívá, že hudba zákazníky obtěžuje. Třetí skupina by v obchodě preferovala hlasitější a rytmicky výraznější hudbu. Čtvrtá skupina na užití hudby nemá jednoznačný názor. V druhé studii byly na souboru zákazníků (n=1157) zkoumány faktory, které ovlivňují nespokojenost s hudbou v obchodním prostředí. Neobliba stoupá s věkem. Citlivost k hudbě v obchodním prostředí koreluje s velikostí bydliště. Negativně posuzují tuto hudbu introverti. Existuje také souvislost s hudební preferencí.Jedinci, kteří preferují hudbu středního proudu, jsou s hudbou v obchodním prostředí více spokojení. Těm, kteří jsou zvyklí se obklopovat background music, vadí hudba v obchodním prostředí méně než těm, kteří podobný zvyk nemají.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    E+M. Ekonomie a management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    9

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database